Xemtoth Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Jag har inte utrymme till vc på datorn.. Men...varför gör du då en SAAB till vc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 För jag antar att ni vill ha den eller? Annars kan jag hålla den för mig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 För jag antar att ni vill ha den eller? Annars kan jag hålla den för mig själv.. Jag menade inget illa...jag trodde bara du hade gta vc på PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 För jag antar att ni vill ha den eller? Annars kan jag hålla den för mig själv.. Jag "ska" ha en saab till vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Jag har gjort ett till skin.... mitt första till gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 ett till skin till gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 jag har gjort ett till skin....player2 (jag är dålig på att hitta på namn :"> ) Du kanske ska döpa den till Zombie ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) jag har gjort ett till skin....player2 (jag är dålig på att hitta på namn :"> ) kan jag få använda player 2 till min kyrka??? Och skulle någon kunna uploada modelen till gubben? Redigerad 17 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 jag frågar igen kan man få ett orginalskin??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 jag frågar igen kan man få ett orginalskin??! Ett sånt här eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag är inte bra på att göra skin, men här är en bild från The Psycho Killer Clown som jag har gjort och som jag kommer ladda upp på GTAMods i ett Clown-skinpack snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts