Xemtoth Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Haha, kall och hård.. Blev ju faktist inte så ful som jag trodde.. gjort ett till skin nu.. byxorna är lite Ugg?! vill du testa igen? varför testar du inte dina skins själv? laddade ner ett skin som man ser ut som en biker från gta3.net så vill ni ha det så lägger jag upp skinnet här! http://gta3.gamigo.de/downloads/download/Screen%20Shot1.jpg Rekomenderas för dem som gillar hd:n! Biker.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 jag har gjort ett till skin....player2 (jag är dålig på att hitta på namn :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 är det nån som vill ha något specielt skin (till exempel nån kändis ) så ska jag försöka fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Jag vill ha ett Bond skin vemsom helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 är det nån som vill ha något specielt skin (till exempel nån kändis ) så ska jag försöka fixa det Hultenius i egen hög person! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Hultenius i egen hög person! ja det är klart Du får posta in en bild på dig hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) ,har gjort ett mod....mitt hulk mod. Kolla det på hemsidan som står här under Har en Hemsida nu för mina mods...har bara gjort den snabbt men ni kan besöka den på Xstreems mod Redigerad 30 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag har gjort ett likanade till VC, som jag har laddat upp på GTASajten, men ditt va tuffare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Haha, kall och hård.. Blev ju faktist inte så ful som jag trodde.. gjort ett till skin nu.. byxorna är lite Ugg?! vill du testa igen? här har du Stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Jag har gjort ett likanade till VC, som jag har laddat upp på GTASajten, men ditt va tuffare tack så mycke....ja e inte så bra på att modda.....gör mina flesta på paint...men ja gillar dom ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 kan någon skicka ett orginalskin till vc så kan jag kanske gjöra några skins för jag har det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Skinpacket som gör att man ser ut som sina gäng medlemmar! (själv gjort skinnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Mycket roliigare om gängmedlemmarna såg ut som jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Mycket roliigare om gängmedlemmarna såg ut som jag! håller på att edita Haitanernas tröjor: det står "Im Gay" istället för relax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Haha! Bra! Hatar haitier! (Hoppas ni förstår att jag inte har något emot haitier in real life. Bara gänget haitier i Vice City för alla gånger de anfallit mig när jag varit ute och glidit på gatorna som ett oskyldigt barn. Absolut inget rasistiskt med det där ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 håller med minigun dom e störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) finns det ingen mod så att gängen inte bryr sej om spelaren? jag menar så att du kan gå brevid haitier utan att bli attackerad. edit: för det finns väl till gta3? Redigerad 10 april, 2004 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Jo, det finns en sådan mod både till VC och GTA3..men jag vet inte var du hittar dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 varför testar du inte dina skins själv? laddade ner ett skin som man ser ut som en biker från gta3.net så vill ni ha det så lägger jag upp skinnet här! http://gta3.gamigo.de/downloads/download/Screen%20Shot1.jpg Rekomenderas för dem som gillar hd:n! Jag har inte utrymme till vc på datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts