Blues Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 jag har gjort ett skin..... tommy har blivit gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 jag har gjort ett skin..... tommy har blivit gammal... najs! Jag gjorde klart mitt egna skin igår (24 mars) som nu har 9 i betyg (25 mars) lite skojjigt skin du hade ska testa det En bild på mitt skin jag gjorde: http://www.gtamods.com/bilder/4/4/182_liten.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 jag har gjort ett till skin paint tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 jag har gjort ett till skin paint tommy LOL Jag ska göra ett skin som en av vercettis gäng medlemmar ser ut som, den med brillor och vita palmer, vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 jag kommer med ett snart- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Ja jorde ett där de stog Conzue på ryggen med rosa Bokstäver Blev Rätt Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 (redigerad) Ganska snyggt faktiskt. bild kommer snart Redigerad 1 april, 2004 av Ghost Rider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Ett till skin.....TOM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 släng upp en screen på Paint tommy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 har inte gjort så mycket men det är grymmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 har inte gjort så mycket men det är grymmt. meh...glasögon...det blir ju bara fucker up för att det ser ut som om glasögonen är målade på ögonen snyggt iaf! gjort ett skin med såndär skägg och mustach (stavning?) som du har , och svart jacka med silver mönster, as grymmt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 jag har gjort ett till skin paint tommy Haha, ladda gärna upp den på gtamods om du inte gjort det än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Kan någon skicka en bild på PAINT tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Kan någon skicka en bild på PAINT tommy ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Haha något ful!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 ett till skin.... bikertommy (jag älskar och göra skins ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 bikertommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 har gjort ett skitskin.. någon som vill vara snäll och testa det ingame..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 here it is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 (redigerad) here it is Haha, kall och hård.. Blev ju faktist inte så ful som jag trodde.. gjort ett till skin nu.. byxorna är lite Ugg?! vill du testa igen? Redigerad 6 april, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts