vigge Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 nope, inte ens det... Splinter Cell's story är bara godkänd av Tom Clancy, så han har varken skrivit, ändrat (kanske då) eller något, bara godkänd manuset. Hade Clancy själv skrivit storyn hade den haft mycket högre klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Jag har det...och har snart klarat det dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag har det me, har varvat det nu nu, väldigt bra var det fast ja tycker att Sam skulle spendera mer tid med sin flickvän. Testade lite på multiplayer också. det var skit skoj, fast det tar nog en stund att lära sig banorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag har tankar hem MP-demot och vill bara säga att det är riktigt skojsigt! Det är många filmiska ögonblick t.e.x om man blir upptäckt, sen så gömmer man sig och så ser man vakterna gå förbi oanande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts