Jump to content

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Conny_S
 Share

Recommended Posts

Splinter Cell: Pandora Tomorrow kom ut (i USA) den 03/23/2004, och är nu recenserat på bla www.gamespot.com. Det har gått väldigt bra även för detta spel.

"The single-player and multiplayer portions of Pandora Tomorrow are both highly impressive and add up to an experience that will surely appeal to anyone remotely interested in a game of high-tech stealth action. - Greg Kasavin"

Spelet fick 9.1 till pc vilket är superb (www.gamespot.com)

Multiplayer delen kommer antagligen vara underbar. Det kommer vara första persons action imot tredje persons stealth. Alltså assasins imot soldater.

Detta tror jag kommer vara förbannat roligt.

Är det någon som har tänkt att köpa det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, Ubi Soft brukar inte bry sig om att ha kopierings-skydd och cd-key  (w00t)

Öh? Jag tror till och med att Ubisoft leder när det gäller "kopierings-skydd" och CD-key. (w00t) Kolla bara på Raven-Shield och XIII, dom har jäkligt hårda skydd när det gäller MultiPlayer.

Redigerad av Urachez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var kan jag hitta Mp demot? :(

*EDIT*

Ser att massa skriver att Ubi är hårda med cdkey och sånt och ni tar rvs och sc som exempel på det...

Raven Shield är ju gjort av Red Storm Entertainment, utgivarna är dock Ubi, fast med splinter cell har ju förstås ubi gjort och lanserat själva också,

alltså: Rvs: RedStorm E. , SC: Ubi :) Dock samma författare till böckerna och så ;)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor