Conny_S Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Splinter Cell: Pandora Tomorrow kom ut (i USA) den 03/23/2004, och är nu recenserat på bla www.gamespot.com. Det har gått väldigt bra även för detta spel. "The single-player and multiplayer portions of Pandora Tomorrow are both highly impressive and add up to an experience that will surely appeal to anyone remotely interested in a game of high-tech stealth action. - Greg Kasavin" Spelet fick 9.1 till pc vilket är superb (www.gamespot.com) Multiplayer delen kommer antagligen vara underbar. Det kommer vara första persons action imot tredje persons stealth. Alltså assasins imot soldater. Detta tror jag kommer vara förbannat roligt. Är det någon som har tänkt att köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Jag kanske kommer köpa det, första banan i sp-demot var ju skitrolig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 håller me, multiplayer demot var också skit skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Behöver man en giltig CD-key för att köra online ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 nej det tror ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Behöver man en giltig CD-key för att köra online ? Klart man måste, LAN fungerar dock med (crackad)/utan CD-key. Själv tycker jag att det är ett helt underbart smygar spel. Till och med första uppdraget (ungefär som ett träningspass) i hela spelet fascinerade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 är du säker på att det är cd key på pandora, jag tror det är nåt annat system ubi soft använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 är du säker på att det är cd key på pandora, jag tror det är nåt annat system ubi soft använder hmm, har R6 RVS, och jag använder cd-key.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 är du säker på att det är cd key på pandora, jag tror det är nåt annat system ubi soft använder Haha, Ubi Soft brukar inte bry sig om att ha kopierings-skydd och cd-key Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Hjälp! När ja ska starta sp eller mp så kommer ja tillbaka till skrivbordet. Är det nån som vet hur ja ska göra för att lösa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 mm, det finns en patch, www.download.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 (redigerad) Haha, Ubi Soft brukar inte bry sig om att ha kopierings-skydd och cd-key Öh? Jag tror till och med att Ubisoft leder när det gäller "kopierings-skydd" och CD-key. Kolla bara på Raven-Shield och XIII, dom har jäkligt hårda skydd när det gäller MultiPlayer. Redigerad 27 mars, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 (redigerad) mm, det finns en patch, www.download.com... Det funkar fortfarande inte men tack i alla fall! Redigerad 28 mars, 2004 av The_force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 testa stäng av fw´en. Dom sa att det kunde bero på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 testa stäng av fw´en. Dom sa att det kunde bero på det. Jo men om man inte har det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 hmm, då får han fråga supporten, men antagligen har han det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Det är MGS som gäller Edit: även om Tom Clancys böcker och spel äger... Redigerad 29 mars, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Jag beställde pandora nu, längtar tills det kommer, ni har vell testat MP demot? Redigerad 29 mars, 2004 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 (redigerad) Var kan jag hitta Mp demot? *EDIT* Ser att massa skriver att Ubi är hårda med cdkey och sånt och ni tar rvs och sc som exempel på det... Raven Shield är ju gjort av Red Storm Entertainment, utgivarna är dock Ubi, fast med splinter cell har ju förstås ubi gjort och lanserat själva också, alltså: Rvs: RedStorm E. , SC: Ubi Dock samma författare till böckerna och så Redigerad 2 april, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Dock samma författare till böckerna och så SC är inte en bok Bara inspererat av Tom Clancy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts