deadnight Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Det finns en light version eller är iallafall på väg en men den är för australiensiskt bruk och icke europeiskt och den är inte så censurerad som jojje hojje säger. strippor tror jag saknas även en del uppdrag och så finns det inget blod allt detta pga att gta 3 blev helt bannlyst i australien så de ska försöka få in en lite censurerad version där så vi här i europa kan vara lugna och leta upp jojje hojjes adres och spöa skiten ur honom med en skruvmejsel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 jaja.. nu slutar vi snacka om detta eftersom det inte berör oss! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 skulle bara upplysa folket så att vi vet hur lyckligt lottade vi är och att jojjehojje inte hade helt fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Vad var det jag sa? Och det finns en Lightverision....(kanske inte så Light som jag trodde då) Och med skruvmejseln kommer ni ingen vart med eftersom jag har redan skruvat fast min lösa skruv i huvudet HA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts