Jonna Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Hej. E en Som nyss fått upp ögonen för GTA3 å börjat spela det igen men har nu fått ett litet problem. Vill byta ut bilarna i spelat som jag sätt man kan göra men vet inte hur man gör så undrar om någon vill förklara eller om någon vill sända sin txd fil till mig. Undrar även om det finns någon som e bra på å göra bilar som vill göra en bil åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Gå in i forumet: Modding. Där finns en guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Hej. E en Som nyss fått upp ögonen för GTA3 å börjat spela det igen men har nu fått ett litet problem. Vill byta ut bilarna i spelat som jag sätt man kan göra men vet inte hur man gör så undrar om någon vill förklara eller om någon vill sända sin txd fil till mig. Undrar även om det finns någon som e bra på å göra bilar som vill göra en bil åt mig För att lägga in bilar i spelet måste du ha IMG-TOOL Finns här på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 När man väl börjat modda går de inte att sluta. Besatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 UR so damn straight, man!!! Besatt av att modda!!! Skitsur att jag inte kan modda själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) När man väl börjat modda går de inte att sluta. Besatt. Spelet blir mycket tråkigare om man inte har moddat. Det är gôtt att sätta in en sk*tsnygg sportbil och sen bara cruisa runt EDIT: Min 100:de post! Redigerad 26 maj, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 De krånglar för mig, så de går ej att lägga in bilar. Men ingen bryr sej. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 De krånglar för mig, så de går ej att lägga in bilar. Men ingen bryr sej. :'( Men sluta gnälla om att ingen bryr sig i vartenda jäkla inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) De krånglar för mig, så de går ej att lägga in bilar. Men ingen bryr sej. :'( Säg vad det är som inte funkar så kanske någon kan hjälpa dig. Redigerad 26 maj, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts