Urachez Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Fy fan vad fult du bor... Avundas dig inte. Men som sagt, ytterst fult rum. Förstår inte hur du står ut, Crownless. Men neeej! Ni vet inte vad ni pratar om, hans rum är underbart ju. Myyysigt! Han har till och med en toalett just utanför rummet, så när vi LAN:ar där behöver man knappt röra på sig för att pissa; Crownless rum är det perfekta och ultimata LAN rummet. Plus att det är jätte... rent där. Att sitta i ett 35C° varmt rum mitt i sommaren och LAN:a, med SEGAns närvaro, Crownless dova skrik och slag på hans... mega dator *host* är en upplevelse man sent glömmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Här bor jag. Sover, vaknar och äter. Jag ska modda min dator lite så därför har jag satt fast ett fönster. Väntar bara på pengar så att jag kan beställa 2st runda IDE kablar som reagerar på UV, en UV/Blacklight laser, en fläckt som lyser blå av UV och så en molux 1<4 Splitter Ihop tejpat tbord efter förkraftiga smällar under LAN. Några halvfungerande hårddiskar och naturligt vis en chipspåsa. Musmattan var också tvungen att bli ihop tejpad efter att jag snörde in den i skärmen så att den sprack. Plast skit. notera att det är ett fönster på den och mitt sexiga Sega Master System 8bit haha är du inte rädd att du ska sparka till datorn i sömnen? btw, vad är det för skum styrspak du har där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Crownless rum är lite konstigt när du spelar dator är det inte konstig vinkel jag skulle få ont i nacken och kolla neråt hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Mitt välsorterade skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 haha är du inte rädd att du ska sparka till datorn i sömnen? btw, vad är det för skum styrspak du har där? Crownless rum är lite konstigt när du spelar dator är det inte konstig vinkel jag skulle få ont i nacken och kolla neråt hela tiden Det är en "joystick" till SEGA! Crownless rum är lite konstigt när du spelar dator är det inte konstig vinkel jag skulle få ont i nacken och kolla neråt hela tiden Mjae, när du väl sitter där tänker man inte så mycket på det. Ganska skönt faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crownless Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 haha är du inte rädd att du ska sparka till datorn i sömnen? Orka röra på sig när man sover? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Galet Jaja tur att du inte fluffar omkring i sängen då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts