Mikolan Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Är det lätt att koppla in neon och så?, tänkte nämligen leka med mitt ps2-chassi =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Ursäkta röran, jag blir så arg då mitt CMOS sviker mig så jag måste reseta Är processorfläkten en Zalman? I så fall funkar den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Jaja men, ca 30 grader vid boot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Status är en dator med uppskruvat chassi, lösa tangentbord och musar (möss?) överallt + div andra datortillbehör och självklart så ska den låtaoch ha minst två dvd-läsare och minst en brännare, USB-hub, headset, nämnde jag ena biffar till högtalare, några colaburkar på bordet (inte för många då ser det sluskigt ut). Två skärmar är också viktigt. SÅ får man en mäktig dator...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) Här är min gamla burk, man ser inte så mycket, bara skärmen men... *Edit: bärbar står brevid faktiskt, om du ser Redigerad 7 april, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jaja men, ca 30 grader vid boot gutt då. ALCU som du har verkar bättre i min mening eftersom den väger typ hälften så mycket som en CU och kyler bara lite mindre. Vad har du för processor förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 gutt då. ALCU som du har verkar bättre i min mening eftersom den väger typ hälften så mycket som en CU och kyler bara lite mindre. Vad har du för processor förresten? Han har en XP2800+ Barton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Status är en dator med uppskruvat chassi, lösa tangentbord och musar (möss?) överallt + div andra datortillbehör och självklart så ska den låtaoch ha minst två dvd-läsare och minst en brännare, USB-hub, headset, nämnde jag ena biffar till högtalare, några colaburkar på bordet (inte för många då ser det sluskigt ut). Två skärmar är också viktigt. SÅ får man en mäktig dator...hehe http://niklas.hallqvist.se/images/hacker.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 http://niklas.hallqvist.se/images/hacker.jpg Åh, fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Då skulle du sett mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Då skulle du sett mitt rum Har vi redan gjort? DU har datorn på något trä bord och så har du många cola burkar, rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Ja men ,det var ju för en månad sen Större kabelhärva Mer burkar( 120st ) Mer datordelar på golvet En dator på golet som är öppen En laptop på golvet En skärm på ett annat skrivbord mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Ja men ,det var ju för en månad sen Större kabelhärva Mer burkar( 120st ) Mer datordelar på golvet En dator på golet som är öppen En laptop på golvet En skärm på ett annat skrivbord mycket mer Visa oss då..! (ska sägas med free6 rösten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) Denna bild var ju... stökig. Så ser alltså min stationära dator ut. Hoppas det inte gör nå't att jag drar upp den här tråden, många nya medlemmar = många nya datorer. Redigerad 13 augusti, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crownless Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Här bor jag. Sover, vaknar och äter. Jag ska modda min dator lite så därför har jag satt fast ett fönster. Väntar bara på pengar så att jag kan beställa 2st runda IDE kablar som reagerar på UV, en UV/Blacklight laser, en fläckt som lyser blå av UV och så en molux 1<4 Splitter Ihop tejpat tbord efter förkraftiga smällar under LAN. Några halvfungerande hårddiskar och naturligt vis en chipspåsa. Musmattan var också tvungen att bli ihop tejpad efter att jag snörde in den i skärmen så att den sprack. Plast skit. notera att det är ett fönster på den och mitt sexiga Sega Master System 8bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Här bor jag. Sover, vaknar och äter. Jag ska modda min dator lite så därför har jag satt fast ett fönster. Väntar bara på pengar så att jag kan beställa 2st runda IDE kablar som reagerar på UV, en UV/Blacklight laser, en fläckt som lyser blå av UV och så en molux 1<4 Splitter Ihop tejpat tbord efter förkraftiga smällar under LAN. Några halvfungerande hårddiskar och naturligt vis en chipspåsa. Musmattan var också tvungen att bli ihop tejpad efter att jag snörde in den i skärmen så att den sprack. Plast skit. notera att det är ett fönster på den och mitt sexiga Sega Master System 8bit det där påminner om en gammal quakereklam ja sett i en tidning.. ser typ likadant ut fast en toalett som datorstol och en sovsäck brevid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Här bor jag. Sover, vaknar och äter. Jag ska modda min dator lite så därför har jag satt fast ett fönster. Väntar bara på pengar så att jag kan beställa 2st runda IDE kablar som reagerar på UV, en UV/Blacklight laser, en fläckt som lyser blå av UV och så en molux 1<4 Splitter Ihop tejpat tbord efter förkraftiga smällar under LAN. Några halvfungerande hårddiskar och naturligt vis en chipspåsa. Musmattan var också tvungen att bli ihop tejpad efter att jag snörde in den i skärmen så att den sprack. Plast skit. notera att det är ett fönster på den och mitt sexiga Sega Master System 8bit Fy fan vad fult du bor... Avundas dig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 det där påminner om en gammal quakereklam ja sett i en tidning.. ser typ likadant ut fast en toalett som datorstol och en sovsäck brevid Jisses, den har jag också sett! Tror det var nåt gammalt nummer av PCGamer! Men som sagt, ytterst fult rum. Förstår inte hur du står ut, Crownless. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Här bor jag. Sover, vaknar och äter. Jag ska modda min dator lite så därför har jag satt fast ett fönster. Väntar bara på pengar så att jag kan beställa 2st runda IDE kablar som reagerar på UV, en UV/Blacklight laser, en fläckt som lyser blå av UV och så en molux 1<4 Splitter Ihop tejpat tbord efter förkraftiga smällar under LAN. Några halvfungerande hårddiskar och naturligt vis en chipspåsa. Musmattan var också tvungen att bli ihop tejpad efter att jag snörde in den i skärmen så att den sprack. Plast skit. notera att det är ett fönster på den och mitt sexiga Sega Master System 8bit Så jävla mysigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Lite uppdateringar sen min senaste bild (Sida 1, jag skapade ju tråden ) : *Bordet har flyttats åt höger efter vi bytt till en smalare garderob *Skrivaren har flyttats *Nya högtalare (Hercules XPS 2.100) *Ny mus (Logitech MX510) *Ny DYR musmatta (IKEA 5:-) *Mer skit i hyllan brevid skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts