Jump to content

Bild på din dator

Curly
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Status är en dator med uppskruvat chassi, lösa tangentbord och musar (möss?) överallt + div andra datortillbehör och självklart så ska den låtaoch ha minst två dvd-läsare och minst en brännare, USB-hub, headset, nämnde jag ena biffar till högtalare, några colaburkar på bordet (inte för många då ser det sluskigt ut). Två skärmar är också viktigt. SÅ får man en mäktig dator...hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Status är en dator med uppskruvat chassi, lösa tangentbord och musar (möss?) överallt + div andra datortillbehör och självklart så ska den låtaoch ha minst två dvd-läsare och minst en brännare, USB-hub, headset, nämnde jag ena biffar till högtalare, några colaburkar på bordet (inte för många då ser det sluskigt ut). Två skärmar är också viktigt. SÅ får man en mäktig dator...hehe

http://niklas.hallqvist.se/images/hacker.jpg :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...
det där påminner om en gammal quakereklam ja sett i en tidning.. ser typ likadant ut fast en toalett som datorstol och en sovsäck brevid

Jisses, den har jag också sett!

Tror det var nåt gammalt nummer av PCGamer! Men som sagt, ytterst fult rum. Förstår inte hur du står ut, Crownless. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite uppdateringar sen min senaste bild (Sida 1, jag skapade ju tråden :wacko: ) :

*Bordet har flyttats åt höger efter vi bytt till en smalare garderob

*Skrivaren har flyttats

*Nya högtalare (Hercules XPS 2.100)

*Ny mus (Logitech MX510)

*Ny DYR musmatta (IKEA 5:-)

*Mer skit i hyllan brevid skärmen ;)

post-22-1092473180_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor