Jump to content

Bild på din dator

Curly
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

va? du måste vara sjuk, sofiero är ju det äkligaste skitölet som finns (nästan iaf) :) jag fick bandet av en kompis

vad ska jag säga..smaken är som baken..för er inkompetenta (delad)

men juste..hålla sig till ämnet har jag hört förut nångång..öhh :) fin dator Matte !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha då skulle du se mitt datorbord :unsure:

tyvärr har jag ingen webcam men här är en bild från tillverkarens hemsida, min dator har dock dvd + extra hårddisk istället för dvd + cd-brännare som den på bilden. Packard Bell har aldrig varit kända för att göra särskilt snygga datorer men med imedia har de för en gångs skull lyckats. :P

imedia_192195_0.jpg

Hade en likadan dator förut ^_^

Men den var så jävla dum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det spelar väl ingen roll om datorn är snygg? Varför ska man lägga pengar på ett neonljus till datorn?! Det är ju ändå skärmen man ska tittapå.

Men jag måste hålla med om att det är snyggt och att det är ett litet +. Men absolut inget jag skulle lägga mer än 10kr på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det spelar väl ingen roll om datorn är snygg? Varför ska man lägga pengar på ett neonljus till datorn?! Det är ju ändå skärmen man ska tittapå.

Men jag måste hålla med om att det är snyggt och att det är ett litet +. Men absolut inget jag skulle lägga mer än 10kr på.

Håller med till 100%!, även om jag har en snygg dator (ej moddad + OEM-dator)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor