MR_Lene Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 (redigerad) oj...en städning skulle behövas där(både Mikolan och KalleR)... Redigerad 28 mars, 2004 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 här bor jag haha fucking office Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 http://www.vigge.net/temp/computer.jpg Ruggigt dålig kvalitet, digitalkameran är typ 5 år gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 oj...en städning skulle behövas där(både Mikolan och KalleR)... haha då skulle du se mitt datorbord tyvärr har jag ingen webcam men här är en bild från tillverkarens hemsida, min dator har dock dvd + extra hårddisk istället för dvd + cd-brännare som den på bilden. Packard Bell har aldrig varit kända för att göra särskilt snygga datorer men med imedia har de för en gångs skull lyckats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 (redigerad) http://www.vigge.net/temp/computer.jpg Ruggigt dålig kvalitet, digitalkameran är typ 5 år gammal Dålig kvalitet? - Nej, inte direkt Btw. har du behållt den där skitmusen? Edit: Oj, nu såg jag att det inte var så bra kvalitet Redigerad 28 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Orkar inte köpa ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Här kommer min fina dator, dålig bild pga en .. rätt gammal webcam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Här kommer min fina dator, dålig bild pga en .. rätt gammal webcam coolt surround system du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 KalleR..gillar ditt svettband..Norrlands Guld...föredrar sofiero men endå va har du fått tag på d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 (redigerad) Det ända jag kunde hitta var en bild på mitt vardags rum, fast min dator står ju där... Min dator: P4 3,2 Ghz, Geforce fx 5900, 512 ram, Win XP Pro, 120 Gb hårddisk ( ca 2 Gb ledigt ) snart ska ja köpa plexiglas-chassi och neon-rör mm Redigerad 28 mars, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Du kan fortfarande inte saga att det ar ett hemmabygga om du k;pte en sida som redan det fanns ett fanns ett fonster i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Det ända jag kunde hitta var en bild på mitt vardags rum, fast min dator står ju där... Min dator: P4 3,2 Ghz, Geforce fx 5900, 512 ram, Win XP Pro, 120 Gb hårddisk ( ca 2 Gb ledigt ) snart ska ja köpa plexiglas-chassi och neon-rör mm fan va lamt att ha den i vardagsrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Ju mer jag städar, detstå mer skräp blir det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 fan va lamt att ha den i vardagsrummet Det var egentligen tänkt att den skulle stå i mitt rum, men det har liksom aldrig blivit tid till att städa och få upp den dit plus att den står rätt bra där den står. ( vem vill inte sitta i en skön skin-soffa och lira cs ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Måååååååååååånga bilder. http://forum.ipsource.net/viewtopic.php?t=267 http://www.ipsource.net/~matte/nymapp/P1010027.JPG Har mer bilder. Men den servern är nere just nu Redigerad 29 mars, 2004 av MaTTe_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Det var egentligen tänkt att den skulle stå i mitt rum, men det har liksom aldrig blivit tid till att städa och få upp den dit plus att den står rätt bra där den står. ( vem vill inte sitta i en skön skin-soffa och lira cs ) jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Måååååååååååånga bilder. http://forum.ipsource.net/viewtopic.php?t=267 http://www.ipsource.net/~matte/nymapp/P1010027.JPG Har mer bilder. Men den servern är nere just nu nice work! Men en sak har jag alltid undrat angående såna där chassin med luckor, är det inte jobbigt att behöva öppna luckan varje gång du ska sätta i en skiva? Och vad händer om man har luckan stängd och matar ut släden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) nice work! Men en sak har jag alltid undrat angående såna där chassin med luckor, är det inte jobbigt att behöva öppna luckan varje gång du ska sätta i en skiva? Och vad händer om man har luckan stängd och matar ut släden? Använder bara CD:n när jag ska installera drivrutiner och windows DVD:n hände det inget. Den bara stanna. Brännaren. Åkte ut snabbare och det blev en större duns när den stötte mot luckan. Sen åkte den in. 1s senare ut. Sen forstätte den så. Sen kan man ju plocka bort luckan fall man vill. Sen behövs det ju inte någon större kraft för att öppna en lucka. Så man behöver inte köra någon uppvärmning eller nåt. Så det är inte så jobbigt Redigerad 29 mars, 2004 av MaTTe_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) KalleR..gillar ditt svettband..Norrlands Guld...föredrar sofiero men endå va har du fått tag på d? va? du måste vara sjuk, sofiero är ju det äkligaste skitölet som finns (nästan iaf) jag fick bandet av en kompis Redigerad 29 mars, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts