Jump to content

Bild på din dator

Curly
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

oj...en städning skulle behövas där(både Mikolan och KalleR)...

haha då skulle du se mitt datorbord (w00t)

tyvärr har jag ingen webcam men här är en bild från tillverkarens hemsida, min dator har dock dvd + extra hårddisk istället för dvd + cd-brännare som den på bilden. Packard Bell har aldrig varit kända för att göra särskilt snygga datorer men med imedia har de för en gångs skull lyckats. (w00t)

imedia_192195_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ända jag kunde hitta var en bild på mitt vardags rum, fast min dator står ju där...

Min dator: P4 3,2 Ghz, Geforce fx 5900, 512 ram, Win XP Pro, 120 Gb hårddisk ( ca 2 Gb ledigt :P:) ) snart ska ja köpa plexiglas-chassi och neon-rör mm :P:)

post-22-1080489991_thumb.jpg

Redigerad av HemuleN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ända jag kunde hitta var en bild på mitt vardags rum, fast min dator står ju där...

Min dator: P4 3,2 Ghz, Geforce fx 5900, 512 ram, Win XP Pro, 120 Gb hårddisk ( ca 2 Gb ledigt :P:) ) snart ska ja köpa plexiglas-chassi och neon-rör mm :P:P

fan va lamt att ha den i vardagsrummet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måååååååååååånga bilder.

http://forum.ipsource.net/viewtopic.php?t=267

Har mer bilder. Men den servern är nere just nu :)

nice work! :) Men en sak har jag alltid undrat angående såna där chassin med luckor, är det inte jobbigt att behöva öppna luckan varje gång du ska sätta i en skiva? Och vad händer om man har luckan stängd och matar ut släden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nice work!  :P  Men en sak har jag alltid undrat angående såna där chassin med luckor, är det inte jobbigt att behöva öppna luckan varje gång du ska sätta i en skiva? Och vad händer om man har luckan stängd och matar ut släden?

Använder bara CD:n när jag ska installera drivrutiner och windows :)

DVD:n hände det inget. Den bara stanna.

Brännaren. Åkte ut snabbare och det blev en större duns när den stötte mot luckan. Sen åkte den in. 1s senare ut. Sen forstätte den så. :)

Sen kan man ju plocka bort luckan fall man vill. Sen behövs det ju inte någon större kraft för att öppna en lucka. Så man behöver inte köra någon uppvärmning eller nåt. Så det är inte så jobbigt :P

Redigerad av MaTTe_Gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor