Diezl Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 n00b kan du vara själv. n00bigt värre att lira gta1 på ps. Sant! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 QUOTE (Diaz @ Mar 24 2004, 18:48) Hur tror du att spårvagnarna kommer att funger? Jag ´hoppas att det är så att man kan hoppa på dom när som helst när dom står stilla och åka med och kunna hoppa av när man vill( som ett snabbt resmedel) Jag hoppas inte att det blir som bed tunnelbanan i gta 3! Klart det inte kommer finnas någon tunnelbana . Jag menar hur fan ska man kunna bygga en tunnelbana i sån här lutning ----> / som det är i San Fransisco! Okej även om de lutar / så skulle dom inte kunna ha tunnelbana ändå eftersom att det är jordbävningar nästan regelbundet i västkusten speciellt i san fransisco som detta fallet gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag tror att man ska kunna köra och åka dem...! EDIT: Sen kanske någon svensk moddare gör en M31-spårvagn från Göteborg som kan ersätta spårvagnen! Eller nya M32:an! Fast M28, M29, M25 är dock för gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Okej skämt åt sido, det handlar ju om ett amerikansk samhälle och miljö, dock ska jag ju påpeka att Sverige är fruktansvärt likt USA när det gäller kulturen och en del av samhället, men spårvagnarna är Göteborg i Sverige och spårvagnarna i världens uppförsbackar det är San Fransisco...dom skall ha deras egna 100% amerikanska San Fransisco spårvagnarna...min åsikt dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 n00b kan du vara själv. n00bigt värre att lira gta1 på ps. Kanske.. Men du gjorde ändå bort dig lite.. "Det finns absolut ingen Playstation-version"... Hehe.. Inget illa men't, homes! PS. Playstation-versionen laggar och är extremt kass, dock... DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag tror det kommer vara som i Mafia typ, att man går på, fast det är rätt dåligt att det blir första person när man går in i dom, och om man skjuter nån, så bara dom sjunker ihop till en typ säck, det skulle vara grymmt om det är folk i vagnarna, så om man skjuter dom, hjälper ragdollfysiken till, så att dom åker ner på golvet eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag tror det kommer vara som i Mafia typ, att man går på, fast det är rätt dåligt att det blir första person när man går in i dom, och om man skjuter nån, så bara dom sjunker ihop till en typ säck, det skulle vara grymmt om det är folk i vagnarna, så om man skjuter dom, hjälper ragdollfysiken till, så att dom åker ner på golvet eller nått OJ vad jag längtar! Tänk att blasta skallen av schauffören, dra något varningskott och kapa vagnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Hänger inte riktigt med nu men är det bekräftat av R* och liknande att spårvagnar kommer vara med i spelet och då specielt i den nordligaste staden? Blir rätt tufft om så är fallet.. Kommer ju vara lite trångt på gatan osv men visst ett fint inslag i miljön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Hänger inte riktigt med nu men är det bekräftat av R* och liknande att spårvagnar kommer vara med i spelet och då specielt i den nordligaste staden? Blir rätt tufft om så är fallet.. Kommer ju vara lite trångt på gatan osv men visst ett fint inslag i miljön... d blir nte trångt! d blir baaallt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Hänger inte riktigt med nu men är det bekräftat av R* och liknande att spårvagnar kommer vara med i spelet och då specielt i den nordligaste staden? Blir rätt tufft om så är fallet.. Kommer ju vara lite trångt på gatan osv men visst ett fint inslag i miljön... Ja om dom inte tar med spårvagnar i San Fransisco så är det ett stort misstag av R*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Ja om dom inte tar med spårvagnar i San Fransisco så är det ett stort misstag av R*... ja fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 de e kanske inte bekräftat men vissa skaer kan man faktiskt anta som spårvagnar och motorcyklar förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 de e kanske inte bekräftat men vissa skaer kan man faktiskt anta som spårvagnar och motorcyklar förresten amen motorcyklar! hade man ju i VC! Dom e lika självklara som bilar! Men man kan nte bara anta som spårvagnar fast ja vill ha den men man ska nte "get your hopes up"....tänk om dom floppar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 dom kommar aldrig att "floppa", jag kommer inte gräva ner mig om jag inrte får nåra spårvagnar menn bara faktan att d kommer att finnas cyklar gör mig lyrisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 dom kommar aldrig att "floppa", jag kommer inte gräva ner mig om jag inrte får nåra spårvagnar menn bara faktan att d kommer att finnas cyklar gör mig lyrisk nej nej! ja menar nte så! att man ska nte börja hoppas på allt sen så kommer d aldrig med!! finns där spårvagnar så finns d!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 ja spårvagnar är ett måste...håller med om att dom inte ska säcka ihop utan lägga sig ner på golven om dom lever å be för sitt liv och sen när dom dör så ska de se realistiskt ut, dom får pröva på en riktig spårvagn så vet dem, hehehe skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Ja om dom inte tar med spårvagnar i San Fransisco så är det ett stort misstag av R*... Tror du att dom är gjorda av tid eller? Dom måste ju prioritera....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Tror du att dom är gjorda av tid eller? Dom måste ju prioritera....... ja men spårvagnar är fan viktigare än många många andra saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 spårvagnar na ska man bara kunna hoppa på och åka inget annat! :"> tänk er att skjuta någon på tåget så gör ragdoll saken att han åker ner för hella backen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 spårvagnar na ska man bara kunna hoppa på och åka inget annat! :"> tänk er att skjuta någon på tåget så gör ragdoll saken att han åker ner för hella backen? eller under hjulet på spårvangen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts