Diaz Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Hur tror du att spårvagnarna kommer att funger? Jag ´hoppas att det är så att man kan hoppa på dom när som helst när dom står stilla och åka med och kunna hoppa av när man vill( som ett snabbt resmedel) Jag hoppas inte att det blir som bed tunnelbanan i gta 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 (redigerad) Jag tror att man ska kunna köra och åka dem...! EDIT: Sen kanske någon svensk moddare gör en M31-spårvagn från Göteborg som kan ersätta spårvagnen! Redigerad 24 mars, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 det är ju inte helt säkert det kommer spårvagnar till sa men antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Jag var så liten då jag spelade GTA 1, men fanns det spårvagnar då? I sånnafall, hur fungerade dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Jag var så liten då jag spelade GTA 1, men fanns det spårvagnar då? I sånnafall, hur fungerade dom? Nej det fanns det ej, bara spåren. De hade tänkt att ta med spårvagnar men sket i det. Kasst minne du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 de fanns visst spårvagnar.... men jag kommer inte ihåg om de va till data eller playstation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 de fanns visst spårvagnar.... men jag kommer inte ihåg om de va till data eller playstation Det fanns inga spårvagnar och det fanns absolut ingen playstation version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Nej det fanns det ej, bara spåren. De hade tänkt att ta med spårvagnar men sket i det. Kasst minne du har. Haha, meh! Jag var ju typ 6/7 då! Men om det hade funnits så hade R* kanske gjort likadant. Men iallafall, back on topic, jag tror att det kommer finnas hållplatser lite här och var där folk kliver av och på. Man kan välja att åka eller köra själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Haha, meh! Jag var ju typ 6/7 då! Men dah! va väl jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Men dah! va väl jag med. Haha, men då är väll du supernatural! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Det fanns inga spårvagnar och det fanns absolut ingen playstation version. GTA1 fanns (finns) visst till playstation. Jag tror att spårvargnarna kommer fungera ungefär som i Mafia, men de kommer troligen inte gå att köra. Det är vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Skulle vara nice ifall det kom spårvagnar. Då borde de bara åka sin bana runt runt så kunde man hoppa på och av lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Att köra dom själv e bull men om dom köra ständigt o stannar ibland så kan man hoppa på då o hoppa av i farten typ hade vatt sketacoolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 jag lira demo på GTA 1 på PS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Tänk er spårvagnsjakt. Du är jagad av lokala polisen, swat, FBI och militären din ända utväg är att köra som en galning med en spårvagn! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 PsychoSweden kanske trodde att tågen i GTA(1) var spårvagnar. Jag kanske svammlar men finns det ingen spårvagnsmod till GTA? Har fått för mig något sånt,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Det fanns inga spårvagnar och det fanns absolut ingen playstation version. n00b, jag hade GTA 1 till playstation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 minigun.... kanske de... long time ago + bad memory = :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Hur tror du att spårvagnarna kommer att funger? Jag ´hoppas att det är så att man kan hoppa på dom när som helst när dom står stilla och åka med och kunna hoppa av när man vill( som ett snabbt resmedel) Jag hoppas inte att det blir som bed tunnelbanan i gta 3! Klart det inte kommer finnas någon tunnelbana . Jag menar hur fan ska man kunna bygga en tunnelbana i sån här lutning ----> / som det är i San Fransisco! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 n00b, jag hade GTA 1 till playstation n00b kan du vara själv. n00bigt värre att lira gta1 på ps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts