GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Här är en liten ramsa: I scream, you scream, we all scream for Ice cream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Här är en liten ramsa: I scream, you scream, we all scream for Ice cream. Ooo, va fint.. Tänkt på att bli poet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Haha! Verkar så Stellis! Dom påstår att jag är poet. Nåt som jag själv inte vet. Haha! Om ni fattar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Före racet...alla telefonuppdrag har ett uppdrag man kan göra hur många gånger som helst efter att man klarat dom andra uppdragen....i detta fall "Turismo".... Jag vet...vid hoods får man till exempel ett uppdrag där man ska köra nån bomb bil till portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Och hos yardis "Bling bling..." Hade tur i det uppdraget...Cheethan man skulle tävla mot sprängdes nästan på en gång...(såg ej varför) och Patrioten fastnade i Parken så den behövde jag inte heller beskymmra mig om...Tävlade mot bobcaten med en Infernus...hehe...tog tolv av femton checkpoints.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Och hos yardis "Bling bling..." Hade tur i det uppdraget...Cheethan man skulle tävla mot sprängdes nästan på en gång...(såg ej varför) och Patrioten fastnade i Parken så den behövde jag inte heller beskymmra mig om...Tävlade mot bobcaten med en Infernus...hehe...tog tolv av femton checkpoints.... Jag hade otur och fick byta bil ett par gånger, 10 checkpoints blev det för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jo, nog fick jag byta bil en två tre gånger.... Så`n expert e jag inte...men jag hade tur.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts