the-copy Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Äntligen ett företag som tar i på systemkraven, öka minimumkraven! GJ... ööhhhh... FarCry studios... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Äntligen ett företag som tar i på systemkraven, öka minimumkraven! GJ... ööhhhh... FarCry studios... Tror dom heter typ Crytec eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 har du senaste directX? Ja...och senaste drivisarna...får väl prova att installera om dom då. Karatemorfar.....vad har du för inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Ja...och senaste drivisarna...får väl prova att installera om dom då. Karatemorfar.....vad har du för inställningar? På hela spelet eller demot ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 spelar ingen roll, demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 spelar ingen roll, demot Där har jag Very High i allt men på hela spelet har jag High på Texture och Water Quality (stavning) och medium på resten ! 1024x768x32 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 För mig hackar det i grottan och inte utomhus.....(asså i demot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 demot är underbart ... hoppas då spelat är underbart de också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 demot är underbart ... hoppas då spelat är underbart de också Men gissa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts