Jump to content

Far Cry

Conny_S
 Share

Recommended Posts

Det har gått väldigt bra för Far Cry, på gamespot fick det bla 9,2 i betyg (superb)

"Far Cry isn't just a stunning technical accomplishment. It's quite possibly the best single-player first-person shooter experience for the PC since Half-Life. - Jason Ocampo"

(www.gamespot.com)

Det verkar fruktansvärt bra, och jag skulle vilja ha det, det dumma är att jag har bara 256 i ram, men det skall jag fixa snart. Hur många skall köpa det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska köpa det eller hitta det i en buske, fyller år om 2 veckor så det lutar på att jag köper det !

Efter att jag spelat demot idag blev jag helt besatt, spelade om det flera gånger bara för att titta på naturen och vattnet ! Snyggaste spelet hittills !

Om du fyller år om två veckor kan du väl önska dig det i present? Eller har du redan önskat dig nåt kul? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet nån hur man får det att funka med Geforce 3 ti500? Har de senaste drivrutinerna och kör demot på lägsta...men grafiken är help cp. Gubben blinkar, och alla hus blinkar....och havet ser helt sjukt ut. Är det fixat i fulla versionen? Eller funkar det helt enkelt inte på Geforce 3?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet nån hur man får det att funka med Geforce 3 ti500? Har de senaste drivrutinerna och kör demot på lägsta...men grafiken är help cp. Gubben blinkar, och alla hus blinkar....och havet ser helt sjukt ut. Är det fixat i fulla versionen? Eller funkar det helt enkelt inte på Geforce 3?

har du senaste directX?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag haqr GeForce 3 och demot funkar bra !

Har hittat Far Cry i en buske nu och håller på att ta hem det !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Systemkrav:

Recommended

Supported OS: Windows 98SE/2000/XP (only)

Processor: AMD Athlon 2400-3000+ or Pentium 4 2-3 GHz

RAM: 512-1024 MB

Video Card: 128 MB GeForce 4 128 MB to GeForce FX 5950; ATI Radeon 9500-9800 XT

Sound Card: Sound Blaster® Audigy® series

DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc)

DVD-ROM: 8x-16x DVD

Hard Drive Space: 4 GB

Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players)

Minimum

Supported OS: Windows® 98SE/2000/XP (only)

Processor: 1 GHz

RAM: 256 MB

Video Card: 64 MB DirectX® 9.0b-compatible graphics card

Sound Card: DirectX® 9.0b-compatible PCI card

DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc)

DVD-ROM: 4x DVD

Hard Drive Space: 4 GB

Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players)

Lite fina systemkrav (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor