Conny_S Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Det har gått väldigt bra för Far Cry, på gamespot fick det bla 9,2 i betyg (superb) "Far Cry isn't just a stunning technical accomplishment. It's quite possibly the best single-player first-person shooter experience for the PC since Half-Life. - Jason Ocampo" (www.gamespot.com) Det verkar fruktansvärt bra, och jag skulle vilja ha det, det dumma är att jag har bara 256 i ram, men det skall jag fixa snart. Hur många skall köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 (redigerad) Jag tror att jag kommer att införskaffa mig det Redigerad 24 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 jag ska köpa det eller få det av min kompis som har hmm hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag beställde det, och BF : Vietnam idag, kommer i veckan Har testat demot och kan bara hålla med, det är det bästa FPS spelet sen Half - Life! Trots att det är ett demo tröttnar man inte på det för man kan spela med så många olika taktiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 tyckte att demot va tråkigt.. cpig AI!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 tyckte att demot va tråkigt.. cpig AI!!! Så kan du faktsikt inte säga. Det har ingen skriptad AI utan typ slumpar fram vad den ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 AI:en var ju för fan bland det bästa jag sett i ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Men jag fattar fortfarande inte vilken tangent det är för att på 3Dje person, KalleR sa att det var F1 men inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 prova c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Men jag fattar fortfarande inte vilken tangent det är för att på 3Dje person, KalleR sa att det var F1 men inget händer i hela spelet är det iaf F1 man trycker på (funkar bara i fordon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Demot är Cp för mig men full versionen ska fungera och det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Jag ska köpa det eller hitta det i en buske, fyller år om 2 veckor så det lutar på att jag köper det ! Efter att jag spelat demot idag blev jag helt besatt, spelade om det flera gånger bara för att titta på naturen och vattnet ! Snyggaste spelet hittills ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Det ska släppas 26e i Sverige, och jag har förbeställt Så det kommer nog runt 1a April Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Jag ska köpa det eller hitta det i en buske, fyller år om 2 veckor så det lutar på att jag köper det ! Efter att jag spelat demot idag blev jag helt besatt, spelade om det flera gånger bara för att titta på naturen och vattnet ! Snyggaste spelet hittills ! Om du fyller år om två veckor kan du väl önska dig det i present? Eller har du redan önskat dig nåt kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Jag ska få det av mormor på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Vet nån hur man får det att funka med Geforce 3 ti500? Har de senaste drivrutinerna och kör demot på lägsta...men grafiken är help cp. Gubben blinkar, och alla hus blinkar....och havet ser helt sjukt ut. Är det fixat i fulla versionen? Eller funkar det helt enkelt inte på Geforce 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Vet nån hur man får det att funka med Geforce 3 ti500? Har de senaste drivrutinerna och kör demot på lägsta...men grafiken är help cp. Gubben blinkar, och alla hus blinkar....och havet ser helt sjukt ut. Är det fixat i fulla versionen? Eller funkar det helt enkelt inte på Geforce 3? har du senaste directX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Vet nån hur man får det att funka med Geforce 3 ti500? Har de senaste drivrutinerna och kör demot på lägsta...men grafiken är help cp. Gubben blinkar, och alla hus blinkar....och havet ser helt sjukt ut. Är det fixat i fulla versionen? Eller funkar det helt enkelt inte på Geforce 3? Jag haqr GeForce 3 och demot funkar bra ! Har hittat Far Cry i en buske nu och håller på att ta hem det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 25 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Hmm, jag har GF: fx 5200 128 mb, och det går hackit, men det måste bero på min ram (256) och processorn (2ghz). Jag har en kompis som har mer ram, men samma kort, för honom går det utmärkt med hight på allt. Vad har du för ram karatemorfar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Systemkrav: Recommended Supported OS: Windows 98SE/2000/XP (only) Processor: AMD Athlon 2400-3000+ or Pentium 4 2-3 GHz RAM: 512-1024 MB Video Card: 128 MB GeForce 4 128 MB to GeForce FX 5950; ATI Radeon 9500-9800 XT Sound Card: Sound Blaster® Audigy® series DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc) DVD-ROM: 8x-16x DVD Hard Drive Space: 4 GB Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players) Minimum Supported OS: Windows® 98SE/2000/XP (only) Processor: 1 GHz RAM: 256 MB Video Card: 64 MB DirectX® 9.0b-compatible graphics card Sound Card: DirectX® 9.0b-compatible PCI card DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc) DVD-ROM: 4x DVD Hard Drive Space: 4 GB Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players) Lite fina systemkrav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts