Jump to content

Betatestare sökes!!

R2D2
 Share

Recommended Posts

Jag har skrivit ett program i C++ (dock ej helt färdigt), och behöver betatestare. Bara att ladda hem och läsa readme. Än så länge bara console-program utan ljud, men det kommer efter att motorn (det som finns nu) funkar.

Testa hårt.....t.ex. ställ in den på 1 minut och 768 sekunder och se om det funkar....

Källkoden kommer att släppas samtidigt som den fungerande version 1, men alla betatestare som har gjord 1 vecka-testet får den när dom vill.

*EDIT* Skriv upp er här om ni har laddat hem det och vill testa några av testen

Timer_1_beta.zip

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad snackar du om? Vad då för timer, jag vågar inte tanka.... <_<

Helt vanlig nedräkningstimer... Om ni vill kan jag visa källkoden så får ni se att en inte är farlig på nåt sätt.

Har nyss lärt mig C++ och vill ha nåt att jobba med, och då blev det detta.

VAR INTE RÄDDA FÖR ATT TANKA, DET ÄR INGET FARLIGT!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Big tnx...men gärna några fler som vill testa. Blir det för stora fel gör jag om från grunden.

Här kommer källkoden (c++-fil). Redo att kompilera och föreslå ändringar. Öppnas bäst i CrimsonEditor(.com). Kompilering testad med Borlands gratiskompilator, kan funka i andra ockå...men inte garanterat.

DU FÅR INTE LÄMNA UT DEN TILL NÅN!

Timer1beta.cpp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Big tnx...men gärna några fler som vill testa. Blir det för stora fel gör jag om från grunden.

Här kommer källkoden (c++-fil). Redo att kompilera och föreslå ändringar. Öppnas bäst i CrimsonEditor(.com). Kompilering testad med Borlands gratiskompilator, kan funka i andra ockå...men inte garanterat.

DU FÅR INTE LÄMNA UT DEN TILL NÅN!!!

Du har just lämnat ut den till alla internetanvändare i världen. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det borde äl inte vara så svårt att göra en nelräkningstimer? Är inte så haj på c++, men det är väl nått sånthär, skrivet i php, men samma princip, eller?

for(tal,tal>0,tal--){

echo tal;

echo "<br>";

}

c++ nått liknande..

for(tal,tal>0,tal--){

cout >> tal;

clear

}

kanske, vet inte, men bra program iaf! :ermm: Skulle kunna bli nått bra.... :lol:

Såg på källkoden, var mer avancerad än ajg trodde <_<

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det borde äl inte vara så svårt att göra en nelräkningstimer? Är inte så haj på c++, men det är väl nått sånthär, skrivet i php, men samma princip, eller?

for(tal,tal>0,tal--){

echo tal;

echo "<br>";

}

c++ nått liknande..

for(tal,tal>0,tal--){

cout >> tal;

clear

}

kanske, vet inte, men bra program iaf! :ermm: Skulle kunna bli nått bra.... :lol:

Såg på källkoden, var mer avancerad än ajg trodde <_<

Är inte riktigt så där...eftersom det måste vara exalt 1000 ms som den vilar..

Jag vet att alla som har internet kan få den...men bara dom som är medlem här. Och om man mailar den till nån, eller postar på nåt forum tror folk lätt att den är "dens".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor