Ceone Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Nu är nyhets tråden uppe! Så fort ni får en nyhet så kom med den här =) Det kan va vanliga nyheter eller sport. Nyhet : EU stämmer Microsoft på miljarder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Men j*vla EU, det är ju Microsoft som har skapat Windows så då borde de få skicka med vilka program de vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 W0rd. Och alla Netscape, Opera eller Mozilla-fans som hatar att Internet Explorer hänger med....hur ska dom annars ladda hem Netscape, Opera eller Mozilla? Ok...man kan få på skiva...men det är lite krångligare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Men j*vla EU, det är ju Microsoft som har skapat Windows så då borde de få skicka med vilka program de vill. Varför då? Jag har betalt en ***** massa tusenlappar för min dator. Men jag vill inte använda Internet Explorer, jag vill använda Mozilla. Ändå måste jag ha IE på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Varför då? Jag har betalt en ***** massa tusenlappar för min dator. Men jag vill inte använda Internet Explorer, jag vill använda Mozilla. Ändå måste jag ha IE på datorn. Hur fick du Mozilla då? Laddade hem från Internet Explorer kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Men j*vla EU, det är ju Microsoft som har skapat Windows så då borde de få skicka med vilka program de vill. super w0rd, dessutom är Media Player bra faktiskt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Hur fick du Mozilla då? Laddade hem från Internet Explorer kanske? Ja? Såklart, vad trodde du? Men efter att jag laddat ner Mozilla, vill jag kunna avinstallera IE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Ja? Såklart, vad trodde du? Men efter att jag laddat ner Mozilla, vill jag kunna avinstallera IE Det går. Går om du laddar hem Service pack 1. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Varför då? Jag har betalt en ***** massa tusenlappar för min dator. Men jag vill inte använda Internet Explorer, jag vill använda Mozilla. Ändå måste jag ha IE på datorn. Men har du tänkt på vem du betalde dessa tusenlappar till? Microsoft har bara gjort ditt oprativsystem, inte din dator. Du är ju inte heller tvingad att använda just Windows. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Det går. Går om du laddar hem Service pack 1. Nepp Den tar bara bort genvägar och liknande, IE finns fortfarande kvar efter "avinstallationen" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Men har du tänkt på vem du betalde dessa tusenlappar till? Microsoft har bara gjort ditt oprativsystem, inte din dator. Du är ju inte heller tvingad att använda just Windows. Nej, men om jag inte använder Windows kan jag inte spela spel som GTA, HL, BF och massa andra bra spel. Och ja, jag vet att det finns emulatorer till t.ex. Linux, men ingen är felfri... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 (redigerad) Det här blev en hata windows tråd Redigerad 24 mars, 2004 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,905943,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Dra upp en över 2 år gammal tråd för att länka till afonbladet? dummaste jag sett på länge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts