Noxzist Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 jasså du? hehe ska nog köpa mig ett par drag i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Har fått en 12.8 kg Gädda. Vägde det dagen efter hos en fiskaffär iafall. Tog 20min. Mina 20 nervösaste minutrar i mitt liv http://www.ipsource.net/~matte/uploader/filer/matte/rekordochrekord.jpg Sitter snett i ramen Redigerad 29 mars, 2004 av MaTTe_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Fiske är...trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 När jag var liten, kanske 8-9 år så var jag och pappa ute med båten och fiskade (kast) så när jag skulle kasta iväg den mot vassen så fastnade den i något och jag trodde det var botten napp eller vassnapp Men jag vevade in och hade en gädda på, och det roliga med det var att draget fastnade i gäddan när draget åkte ner i vattnet ! Fastnade precis bakom ögat ! Har kort på den för det var min första gädda Slå det någon ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 När jag var liten, kanske 8-9 år så var jag och pappa ute med båten och fiskade (kast) så när jag skulle kasta iväg den mot vassen så fastnade den i något och jag trodde det var botten napp eller vassnapp Men jag vevade in och hade en gädda på, och det roliga med det var att draget fastnade i gäddan när draget åkte ner i vattnet ! Fastnade precis bakom ögat ! Har kort på den för det var min första gädda Slå det någon ?? Inte svårt att slå. Jag känner en som fick en ögla på fiskelinan och en stor gädda fastnade i öglan och öglan drogs åt runt fisken och det vara bara att dra upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Inte precis en fiske historia men men. Jag skulle köpa mitt första riktiga kastspö så jag gick ner och köpte det jag hade entertaiment sak så jag fick 20% rabatt men jag hade min Ramones tröja på mig så jag fick 30% ... Sedan så tycker jag egentligen inte om fisk men att fiska den e skojj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Min största fisk: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 wow 6000 kg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 wow 6000 kg! Hehe, skulle ha tagit bort kommat. Men en öring på 6 kilo är väl ganska stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Hehe, skulle ha tagit bort kommat. Men en öring på 6 kilo är väl ganska stort? Jo, du fick ju Guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts