Noxzist Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 (redigerad) Jo gör ni det? Jag gör det(!) Denna sommar ska jag och mina kompisar fiska mycket! , ska köpa en bunt fin fina drag ,typ: countdown,magnum(sötvatten, saltvatten också) Jag kommer ihåg att förra sommaren när vi fiskade så fick hade jag satt min fiske lina på fel sida av den där lilla bågen på fiske rullen så p.g.a det så lossnade min krokodil drag när jag kastade ut linan och sjönk ner till botten klantigt aja...har ni råkat ut för nån fiske tragedi? *stava?* tipsa gärna om bra drag här också Redigerad 24 mars, 2004 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Ja, Fick en sik som vägde ca 4 kg, tappade den 1 meter från mig. Fick en torsk, ca 10 kg, tappade den 30 cm från mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 24 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 otur! men torsken känndes snoppet va att "tappa"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 *kast* *fasta* *dra* *dra* *dra* *dra* *dra* *snäpp* Där gick linan av Och en annan: *kast* *prassel* Där fastnade draget i ett träd! Oj, nu börjar det regna... oj, det börjar spöregna! *klättra* *klättra högt* *klättra högre...* *halk* *skraaap* men wtf, min tröja!! *klättra* Ja! mitt drag! *klättra ner* *klättra ner* *hopp* *Gnhhhhhhhhhh* brännässla! hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 haha! otur! nje.. fiske?? nje.. bara om man släpper i fiskarna igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Fiskeär roligt har till och med bild på min första firre . en abborre som vägde typ 90 gram eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 otur! men torsken känndes snoppet va att "tappa"? Ja the-copy: Hahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 25 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 kommer ihåg när min farsa fick en stor j*vla fisk! o den slängde han i vattnet igen (torsk) , jag blev så sur på han då ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Men farsa har fått en 6.5kg fisk, tog typ en och en halv timme och få upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 asså, jag älsaar att fiska! pimpel på vintern å kast, mete å havsfiske på sommarn! för typ 3 år sen så va pappa å några kompisar i Norge å havsfiskade å då fick han en torsk på 15 kg!! typ stor på lördag ska ja till åsele å fiska...om man vinner så får man 25.000 kr...cash!! fast då m¨åste man tävla mot dom vúxna...vilket jag gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 på sommarn brukar brukar jag gå ner på vår brygga å meta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 När vi seglade förut, fick vi t ex svärdfiskar, makrillar och andra gigantiska fiskar. För att döda dom hällde vi sprit i gälarna för att inte förstöra däcket. (härmar the-copy) Då var det mer: *Ut med draget* *Segla på* *Få napp* *Dra upp fisken* *Hälla ut tax-free sprit* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 haha! har inte tänkt på att man kan hälla sprit i gälarna på fisken ....... Man kanske ska testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 (redigerad) tycker inte om att fiska, inte ofta att man nu förtiden får en stor fisk utan en liten och då är det bara djurplågeri att döda den, för man får liksom ingen störra använing utav den.. Redigerad 26 mars, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 ett j***a bra drag e en ``tasmansk djävul`` (tror att den hette så) på den har jag fått upp 2 regnbågar och lite gäddor och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 tycker inte om att fiska, inte ofta att man nu förtiden får en stor fisk utan en liten och då är det bara djurplågeri att döda den, för man får liksom ingen störra använing utav den.. wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Släng i den om ni inte vill döda den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 jag har fått en hel del gäddor i mitt liv...jag bor alldeles vid en sj så de e jävligt bra den största gädda jag har fått vägde typ 6.5 kg...jobbit å få upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Släng i den om ni inte vill döda den då. Jo men det är efter man har lämlästat munnen på den. Det är inte så jävla kul att sitta/stå i flera timmar för att få den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Jag ska iväg och pimpelfiska imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts