Blues Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 (redigerad) ni som gillar zelda tycker jag ska gå in på min kompis hemsida zeldaforce http://zeldaforce.has.it Redigerad 25 mars, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Grymm! Själv älskar jag Zelda...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Bra, Zelda är ett bra spel. Be din kompis att ta bort allt störande material, arbeta på hemsidan, annars var den välnavigerad och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Grymm! Själv älskar jag Zelda...! me to manne! bra sida men jobba mer på innehållet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 (redigerad) Fin! Lite irriterande med den där grejen som flänger och far bakom musen. Länkarna - borde det inte finnas lite länkar till Zelda-sidor? Redigerad 24 mars, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 inte mycket om zelda.... men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts