jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag tängte bara pigga upp er lite för att få bort den värsta längtan till vc. Och jag tror det gick ganska bra ochså eftersom min topic vart ju känt bara på någon timme!! Faktist så hade jag väldigt kul men eftersom en del blev ganska sura så får jag väl be om ursekt för mina vilda fantasier... HOPPAS NI TAR DET SOM ETT SKÄMT OCH KAN SKRATTA EFTERÅT!! MVH:Jollehojje PS:Jag kommer till baka när ni minst anar det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 dåligt skämt! GTA: Vice City är absolut ett känsligt ämne.. det sätter sig djup i hjärtat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 mmm... undrar om det det bara var en dålig ursäkt du klämde ur dig , men okej vi eller iaf jag förlåter dig DEN HÄR GÅNGEN ENDAST!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ja,alla kan ju inte tycka om det så är det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Min ursekt var faktiskt ärligt menad.. Men jag trodde faktiskt inte att många var så himla lättlurade.. Man blir ju som en gangster när man spelat gta 3 lika länge som jag har gjort! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Det var ju inte speciellt roligt. Och definitivt inte troligt. (Det rimmar..! ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jahaha o rö!! Det gjorde det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ditt lilla "skämt" resulterade bara i en massa onödiga inlägg och spam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ja visst! Men erkänn att du fick bort lite av vc tankarna.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ja visst! Men erkänn att du fick bort lite av vc tankarna.. Jag trodde aldrig på dina lögner om VC och eftersom jag måste vänta till PC versionen är VC realesen för PS2 inte så intressant för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Du kan bara inte borförklara dig att du längtar till vc realesen till datorn förklara då på ett smidigt sätt varför du just är här...Och om det är bara chatten du gillar kan du ju lika gärna besöka LUNARSTORM istället för detta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Du kan bara inte borförklara dig att du längtar till vc realesen till datorn förklara då på ett smidigt sätt varför du just är här...Och om det är bara chatten du gillar kan du ju lika gärna besöka LUNARSTORM istället för detta! Har jag sagt att jag inte längtar efter GTA Vice City?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ja du skrev ju att vc inte var så intressant för dig för att du längtar till pc verisionen!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) Ja du skrev ju att vc inte var så intressant för dig för att du längtar till pc verisionen!!! Jag sa INTE så, jag sa att PS2-realesen inte är så intressant för mig eftersom jag inte har PS2. Nu slutar vi diskutera det här onödiga ämnet! Redigerad 4 november, 2002 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ja du skrev ju att vc inte var så intressant för dig för att du längtar till pc verisionen!!! Han skrev att PS2 realesen inte var så interesant inte att VC inte var något av intresse......försök inte förvisa honom till Lunarstorm......han har varit här längre än dig!...skämtet var fö inget kul..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Du behöver inte skälla för det är ju bara 3 dagar kvar och en timme så efter det så finns jag nog inte här mer och ta detta som ett skämt med LIGHTVERISIONEN och det är inte bara du som är grinig utan det är alla som är här! Och att jag har presis kommit det är fel för jag har haft den andra namnet om du letar efter:JOLLE)bara så ser du att jag har varit här tidigare ochså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Och om ni inte kan ta ett skämt utan att ignorera det så är ni inte mogna att spela GTA VC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) Du kan bara inte borförklara dig att du längtar till vc realesen till datorn förklara då på ett smidigt sätt varför du just är här...Och om det är bara chatten du gillar kan du ju lika gärna besöka LUNARSTORM istället för detta! du börjar bli riktigt irriterande... Redigerad 4 november, 2002 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 du börjar bli riktigt irriterande... Skojar du?....Och snacka inte om att vi inte kan ta skämt....ett skämt ska vara roligt....vilket detta faktiskt inte var!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 håller faktiskt med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts