GTA_Snubbe 2 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Har någon ett save-game där ni precis har klarat Demolotion man.? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 är det ett Phil uppdrag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 24 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 :'( ¨ne det är på A:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Ge inte upp, om du försöker om och om igen kommer du märka att du blir bättre för varje gång och så helt plötsligt klarar du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Ja och det blir ju jättedumt om du helt plötsligt byter savefil. Då vet du ju inte vilka ställen och sånt du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 är det ett Phil uppdrag ? nej ett uppdrag man får av den där Texas-snubben man ska planta bomber i ett hus som håller på att byggas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 :'( ¨ne det är på A:et A.et står för Avery Carrington Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Har någon ett save-game där ni precis har klarat Demolotion man.? Tacksam för svar! Jag kan väl göra det åt dig om du verkligen inte klarar av att göra det själv... Ge mig bara din savefil så fixar jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 ok här har du min savefilGTAVCsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 nej ett uppdrag man får av den där Texas-snubben man ska planta bomber i ett hus som håller på att byggas tack , kom bara inte ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts