GTA_Snubbe 2 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Min mobiltelefon en Nokia 3510 i som jag har haft i 2 månader funkar ej. När jag försöker starta telefonen så stängs den av direkt.. och jag har testat och ha den på laddning 24 timmar men tyvär med samma resultat. Men om någon av er vet vad felet är så snälla svara. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Vatten? Nokia är ganska känsliga för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Laddade du den efter att du köpt den? Det borde du gjort...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 testa att sätta i ett annat batteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 ..eller köp en ericsson? Du skrev att du haft den i två månader, då finns det garanti, om inte så kan du reklamera den. Det är alltså bara att knalla tillbaka till butiken och se till att dom fixar det (få helst en ny.. om den skickas på service kan ju vad som helst hända) =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 hehe...de är ju noka de säger ju allt..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 25 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 ja har skickat den till reparation... men problemet är det att jag hade alla mina 128 nummer 17 spel 34 ringsingnaler på telefonen och ringsingnalerna och spelen kostar sammanlagt ca 300-400 kr. Så vet någon ifall dom tömmer telefonen på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 ja har skickat den till reparation... men problemet är det att jag hade alla mina 128 nummer 17 spel 34 ringsingnaler på telefonen och ringsingnalerna och spelen kostar sammanlagt ca 300-400 kr. Så vet någon ifall dom tömmer telefonen på allt. Ibland, ibland inte. Trist för dig om de gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Du kunde väl gjort backup på det innan du skickade in telefonen? Om man nu kan det med spel och ringsignaler.. =/ Men det kan mycket väl hända att de raderar allt i telefonen på service. Vissa ser det som obligatoriskt att lägga in senaste programvara på alla telefoner som kommer in, kvittar vad dom har för fel. Om dom inte vet vad det är för fel att den stänger av sig själv så börjar dom med uppgradering av programvara, om inte det funkar så börjar dom väl pilla med de tekniska bitarna.. Eller ger dig en ny och hoppas du inte märker nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts