Marquis Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 @ KalleR: me too! Fast om man ska välja nån av dem var den till höger snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 :'( :'( Nu har du förstört den :'( Gör en version utan vinge . med vinge så förstörde du hela supra formen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 jo det ska bli en version utan vinge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Fan vad snyyg den är Men du måste göra en version utan vinge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Använder du Zmodeler eller är det 3D Studio Max? iallafal så var bak vingen till höger snyggast Nej den passade inte till bilen, vingen till vänster tycker jag att det ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Liten uppdatering, motorn ser råååå ut, eller hur , kolla till på www.gtaforums.com ,jag håller mest till där ( i Vehicles sektionen/ "post and comments") http://server5.uploadit.org/files/supersupra2-supraupdate55777.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Jävligt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 MM den motorn avr grymm men använde du en blueprint? eller gjorde du efter HJÄRNAN??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 jävla fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 helt jävla underbar måste jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts