Super Supra Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Ja tänkte bara visa er vad jag håller på med just nu, en toyota supra (standard) och inte en FnF eller 2F2F supra. Hoppas ni gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 ohh... nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 jäklar vad snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Hur bygger du upp bilen? Kör en klump o omformar den eller gör lite linjer o låter programmet skapa yte emellan? Eller hur gör du? Håller på o lär mig 3D-program nu, har gjort en snygg anka hittils, hehe Kanske kunde bli en båt till VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Ska den bli svart som supran i din sig? Btw.. måste få skryta lite... en polare till mig har fått köra supran i SS signatur 600 hk på bakhjulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 FnF eller 2F2F supra Vart har dom igentligen tagit vägen, det var ju ur-länge sedan du började med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 najs najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 nice! Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Här är en uppdatering! MARTIN: för att göra en bil måste du ha "blueprints" som du kan gå efter, det är bilder på bilen som är tagna direkt åvan i från, sidorna, fram och bak. Man får använda sig av alla vyer. men man lär mig. Lägg till mig i MSN så kan jag hjälpa dig när jag har tid. Bak vingen är inte tillverkad än, kommer snart http://server6.uploadit.org/files/supersupra1-Update999.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Gör bak vingen som ett extra tillbehör om det går Tycker den ser koooolare ut utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 (redigerad) nej tack ingen stor jävla parkbänk som vinge. desigen på supran är jävligt fin, och en vinge förstör bara Redigerad 26 mars, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Japp, vigge förstör allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Ni menar Vinge??? inte vigge :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 ne, vigge89 förstör allt ne, men den ska vara utan vinge, blir snyggare då, men bara en liten om det måste vara nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Supran har väl en liten spoiler i standardutförande va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 schvinsnyggt hur göran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 updatering! bak vingen ska fixas till http://24.60.63.203/uploader/uploaded_files/images/GTAFP1.jpg http://24.60.63.203/uploader/uploaded_files/images/GTAFP2.jpg http://24.60.63.203/uploader/uploaded_files/images/supra3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 oj oj oj oj OJ. vilken syn för ögat. du måste lägga upp den på gta sajten sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Använder du Zmodeler eller är det 3D Studio Max? iallafal så var bak vingen till höger snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) nej för fan, ta inte illa upp, men den vingen var det fulaste jag skådat (inte fult gjord, men den passar ju inte det minsta på den bilen) (den "lilla" klassiska supra-vingen var snyggare, men jag gillar ändå inet vingar) du måste släppa en vers utan vinge, annars blir jag sur Redigerad 31 mars, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts