Jump to content

Religion

R2D2
 Share

Vad har du för religion  

64 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej men snälla lilla du, om du skriver så fördomsaktikt som "är du muslim...ni spränger ju bara saker...är du kristen, det enda ni tror på är ju julklappar, eller nåt sånt.", och sen skriver att du inte har nått emot religioner.

Ja...hur svårt ska det va??

En del tror att alla i Al-Quaida är muslimer...och jag bad dom att inte skriva så här.

Jag gav ett till exempel...som jag inte håller med om, bara som exempel.

Sen har jag inget emot folk som är muslimer, buddister, judar, icke trogna...whatever.....

Nåt mer som ska förklaras?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Nästan alla icke-troende som konfirmerar sig gör det bara för att få presenter...

Jag är halvt troende, tror litegranna på olika saker, och jag ska konfirmera mig.

men jag gör det inte för att få presenter, jag gör det för att lära känna folk (det är ett läger, en hel månad) och lära mig mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är halvt troende, tror litegranna på olika saker, och jag ska konfirmera mig.

men jag gör det inte för att få presenter, jag gör det för att lära känna folk (det är ett läger, en hel månad) och lära mig mer.

så du bryr dig inte ett dugg om du får presenter eller inte? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, nope! Jag har vetat om att jag ska komfirmera mig i typ 6 år, inte en ända gång har jag tänkt på presenterna innan Zyber sa det! Coolt va?

Nej det är inte cool, det är så jävla synd om dig. Du blir indirekt påtvingad kristendomen om du redan visste att du skulle konfirmera dig när du var sex. Vi sex års ålder kan man nämnligen inte filosofero om guds existens och liknande frågor, det är dina föräldrar eller nån annan i din närhet som har lärt dig hur du ska tro, så är det med alla religioner. Och det här är inte personangrepp på dig utan på alla som konfirmerar sig utan att leva för det. Confirm på engelska, bekräfta sin gudatro..

ofan. läste fel, "i typ sex år" :"> jaja, men ponera att du var sex... ojdå

Redigerad av EvilOL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

även om man inte e troende så e man kristen... jag menar alla "svenskar" inte dom från andra länder...

alla svenskar hmm??? de kanske finns dom vars föräldrar som är från utlandet men man är född i sverige, är medborgare, har bott här i sitt hela liv... är man inte svensk då?

Du skulle bara veta att hur stor del av Svergies befolkning som är valoner, engelsmän o s v, inte många som är helt svenska typ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är agnostiker..

Vote: annan

"Och nej, en satanist är inte en person som sitter och skär upp kattungar och tror att man är ball, det är bara *fJOrtIzZaR* som tror att dom är satanister."

Topp3 better get your facts straight! Såna saker finns det mycket utav, de utförs av allehanda djävulsdyrkare, alltså satan som en gud som det måste offras till för att mildra hans/hennes vrede... eller helt enkelt för att visa uppskattning till honom/henne

Och jag kan tänka mig att endel inte vet vad agnostiker är:

http://susning.nu/Agnostiker

Och nej jag är inte vidskeplig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor