R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Nej men snälla lilla du, om du skriver så fördomsaktikt som "är du muslim...ni spränger ju bara saker...är du kristen, det enda ni tror på är ju julklappar, eller nåt sånt.", och sen skriver att du inte har nått emot religioner. Ja...hur svårt ska det va?? En del tror att alla i Al-Quaida är muslimer...och jag bad dom att inte skriva så här. Jag gav ett till exempel...som jag inte håller med om, bara som exempel. Sen har jag inget emot folk som är muslimer, buddister, judar, icke trogna...whatever..... Nåt mer som ska förklaras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Nåt mer som ska förklaras? Nej, men du borde tänka över hur du skriver så att man inte missförstår dig, det var lite konstigt och fördomsfullt i första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Nej, men du borde tänka över hur du skriver så att man inte missförstår dig, det var lite konstigt och fördomsfullt i första posten. Ok...förlåt om nån kände sig träffad! Och ni mods behöver inte låsa denna...för alla är löst nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Å fy fan va sjukt det är med all religion. Så jävla uråldrigt. Ett medel för förtryck, ett opium för folket, idioti för osjälvständiga. Men vi går mot det ljusa, Sverige blir mer och med sekulariserat. Hallå ska ni inte reagerara på mina radikala åsikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Samma här! Jag ska inte gå till kyrkan en enda gång till när jag komfirmerar mig... , och Gudstjänsterna sen, passar bättre som sömnterapi-lektioner, men prästen babblar bara så hela tiden Vote: Kristen /Precis varit och läst Varför konfirmerar du dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Varför konfirmerar du dig då? Nästan alla icke-troende som konfirmerar sig gör det bara för att få presenter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Nästan alla icke-troende som konfirmerar sig gör det bara för att få presenter... Jag är halvt troende, tror litegranna på olika saker, och jag ska konfirmera mig. men jag gör det inte för att få presenter, jag gör det för att lära känna folk (det är ett läger, en hel månad) och lära mig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Jag tror inte ett skit på gud eller nån annan sån person för den delen heller. Går inte i kyrkan heller för det är svintråkigt och meningslöst för att inte tala om enformigt. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Jag är halvt troende, tror litegranna på olika saker, och jag ska konfirmera mig. men jag gör det inte för att få presenter, jag gör det för att lära känna folk (det är ett läger, en hel månad) och lära mig mer. så du bryr dig inte ett dugg om du får presenter eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 så du bryr dig inte ett dugg om du får presenter eller inte? Hehe, nope! Jag har vetat om att jag ska komfirmera mig i typ 6 år, inte en ända gång har jag tänkt på presenterna innan Zyber sa det! Coolt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 (redigerad) Hehe, nope! Jag har vetat om att jag ska komfirmera mig i typ 6 år, inte en ända gång har jag tänkt på presenterna innan Zyber sa det! Coolt va? Nej det är inte cool, det är så jävla synd om dig. Du blir indirekt påtvingad kristendomen om du redan visste att du skulle konfirmera dig när du var sex. Vi sex års ålder kan man nämnligen inte filosofero om guds existens och liknande frågor, det är dina föräldrar eller nån annan i din närhet som har lärt dig hur du ska tro, så är det med alla religioner. Och det här är inte personangrepp på dig utan på alla som konfirmerar sig utan att leva för det. Confirm på engelska, bekräfta sin gudatro.. ofan. läste fel, "i typ sex år" :"> jaja, men ponera att du var sex... ojdå Redigerad 25 mars, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 (redigerad) oj, dubbelpost. sorry Redigerad 25 mars, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Hehe, nope! Jag har vetat om att jag ska komfirmera mig i typ 6 år, inte en ända gång har jag tänkt på presenterna innan Zyber sa det! Coolt va? Så varför tror du på gud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 jag hör till den kristna kyrkan (hoppa av konfirmationen för typ 3 dagar sen- så j***a drygt ) men jag tror inte på nån gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 w0rd... min "ras" är kristen.. men jag tror absoulut inte på det tjafset.. ras??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 även om man inte e troende så e man kristen... jag menar alla "svenskar" inte dom från andra länder... alla svenskar hmm??? de kanske finns dom vars föräldrar som är från utlandet men man är född i sverige, är medborgare, har bott här i sitt hela liv... är man inte svensk då? Du skulle bara veta att hur stor del av Svergies befolkning som är valoner, engelsmän o s v, inte många som är helt svenska typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Vote: Icke troende Religion är något för människor som inte kan klara sig genom livet utan en mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Jag är agnostiker.. Vote: annan "Och nej, en satanist är inte en person som sitter och skär upp kattungar och tror att man är ball, det är bara *fJOrtIzZaR* som tror att dom är satanister." Topp3 better get your facts straight! Såna saker finns det mycket utav, de utförs av allehanda djävulsdyrkare, alltså satan som en gud som det måste offras till för att mildra hans/hennes vrede... eller helt enkelt för att visa uppskattning till honom/henne Och jag kan tänka mig att endel inte vet vad agnostiker är: http://susning.nu/Agnostiker Och nej jag är inte vidskeplig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts