GTA3 freak Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag tror inte ett skit på gud eller nån annan sån person för den delen heller. Går inte i kyrkan heller för det är svintråkigt och meningslöst för att inte tala om enformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Inte vet jag om gud finns , inte jesus heller . Tror inte på bibeln eller nåe sånt (iaf inte mycket). Så jag vet inte vad jag är Du är ateist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Du är ateist. Just det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Tror inte på någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Vote : Kristen för alla svenskar i sverige e svenskar...och kristna Eller inte, så du menar att om du är svensk blir du automatisk kristen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Vote : Kristen för alla svenskar i sverige e svenskar...och kristna Alla svenskar är inte krisna det finns många muslimer. Jag är kristen och jag tror på gud, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 VOTE: None beliver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Samma här fast jag går nästan aldrig i kyrkan, högst 1-2 gånger per år eller inte ens det. Jag ser det som slöseri med tid att sitta där och lyssna på en massa svammel som man redan hört 100 gånger innan. Vote: Kristen Jo, vanliga gustjänster är supertråkiga, dom går jag aldrig på. Jag går bara på möten för ungdomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag vet...OCH JAG TYCKER INTE SÅ...men många förknippar muslimer med Al-Quaida och terrordåd, DOCK INTE JAG!!! Men det var ju just det du sa i första posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 det beror hur man tolkar olika religioner, men jag undrar hur tolkar du satanism? Kristendomen är helt och hållet kantad av regler, som t.ex. att man måste vara "ren" på det sätt som står i bibeln. Som f.ö. är fylld med massa skit. Kort sagt. Satanism däremot står för frihet, att man handlar efter sina känslor och inte efter vad någon galning med en fjäderpenna skrev för umptifjorton år sen. Och som symbol för den friheten vore ju motsatsen till den kristna symbolen perfekt. D.v.s. Satan. Det är så jag läst det, och det låter mycket mycket bra. Tycker jag. Jag har även läst lite om Aleister Crowley, men orka gå in på det. Jag är trött. Sen så det som GTA3 missfoster (har jag för mig) sa också, om att acceptera ondskan och synden. Satan är inte en liten skallig snubbe med ölmage och horn som bor under jorden, det är vi. Människan är ond till naturen, och genom att tro på Satan tror man på mänskligheten. Så jag tycker båda låter rätt bra, därför föredrar jag mig att kalla mig satanist. Och nej, en satanist är inte en person som sitter och skär upp kattungar och tror att man är ball, det är bara *fJOrtIzZaR* som tror att dom är satanister. Hmm... skrev nog en aning mycket... men det har nog ingen dött av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Kristendomen är helt och hållet kantad av regler, som t.ex. att man måste vara "ren" på det sätt som står i bibeln. Som f.ö. är fylld med massa skit. Kort sagt. Satanism däremot står för frihet, att man handlar efter sina känslor och inte efter vad någon galning med en fjäderpenna skrev för umptifjorton år sen. Och som symbol för den friheten vore ju motsatsen till den kristna symbolen perfekt. D.v.s. Satan. Det är så jag läst det, och det låter mycket mycket bra. Tycker jag. Jag har även läst lite om Aleister Crowley, men orka gå in på det. Jag är trött. Sen så det som GTA3 missfoster (har jag för mig) sa också, om att acceptera ondskan och synden. Satan är inte en liten skallig snubbe med ölmage och horn som bor under jorden, det är vi. Människan är ond till naturen, och genom att tro på Satan tror man på mänskligheten. Så jag tycker båda låter rätt bra, därför föredrar jag mig att kalla mig satanist. Och nej, en satanist är inte en person som sitter och skär upp kattungar och tror att man är ball, det är bara *fJOrtIzZaR* som tror att dom är satanister. Hmm... skrev nog en aning mycket... men det har nog ingen dött av. Det låter faktiskt som en väldigt bra religion att hänge sig åt...ska nog också läsa på lite...tycker det verkar intressant! "-Mamma -Ja -Jag är satanist..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Det låter faktiskt som en väldigt bra religion att hänge sig åt...ska nog också läsa på lite...tycker det verkar intressant! "-Mamma -Ja -Jag är satanist..." Haha! Det verkar faktiskt vara rätt bra det där med satanism, men jag tror dock inte på djävulen. Det där med att acceptera ondska och synd kan man ju ändå göra utan att vara satanist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 (redigerad) även om man inte e troende så e man kristen... jag menar alla "svenskar" inte dom från andra länder... Redigerad 24 mars, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 även om man inte e troende så e man kristen... jag menar alla "svenskar" inte dom från andra länder... Suck! nej så är det inte, vad är det som gör oss till kristna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 även om man inte e troende så e man kristen... jag menar alla "svenskar" inte dom från andra länder... Jag är född och döpt i svensk kyrka, men jag är inte kristen, jag är Ateist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Men det var ju just det du sa i första posten! Nej!! Jag sa, snälla inget, vilket betyder snälla ni...skriv inget på orka-språk (förkortat). JAG HAR INGET EMOT OLIKA RELIGIONER... Suck...nu blir väl denna låst efterssom alla tolkar fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag är inte ens döpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Kristendomen är helt och hållet kantad av regler, som t.ex. att man måste vara "ren" på det sätt som står i bibeln. Som f.ö. är fylld med massa skit. Kort sagt. Satanism däremot står för frihet, att man handlar efter sina känslor och inte efter vad någon galning med en fjäderpenna skrev för umptifjorton år sen. Och som symbol för den friheten vore ju motsatsen till den kristna symbolen perfekt. D.v.s. Satan. Det är så jag läst det, och det låter mycket mycket bra. Tycker jag. Jag har även läst lite om Aleister Crowley, men orka gå in på det. Jag är trött. Sen så det som GTA3 missfoster (har jag för mig) sa också, om att acceptera ondskan och synden. Satan är inte en liten skallig snubbe med ölmage och horn som bor under jorden, det är vi. Människan är ond till naturen, och genom att tro på Satan tror man på mänskligheten. Så jag tycker båda låter rätt bra, därför föredrar jag mig att kalla mig satanist. Och nej, en satanist är inte en person som sitter och skär upp kattungar och tror att man är ball, det är bara *fJOrtIzZaR* som tror att dom är satanister. Hmm... skrev nog en aning mycket... men det har nog ingen dött av. hmm intresant, låter som en vettig religion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag tror inte ett skit på gud eller nån annan sån person för den delen heller. Går inte i kyrkan heller för det är svintråkigt och meningslöst för att inte tala om enformigt. Samma här! Jag ska inte gå till kyrkan en enda gång till när jag komfirmerar mig... , och Gudstjänsterna sen, passar bättre som sömnterapi-lektioner, men prästen babblar bara så hela tiden Vote: Kristen /Precis varit och läst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Nej!! Jag sa, snälla inget, vilket betyder snälla ni...skriv inget på orka-språk (förkortat). JAG HAR INGET EMOT OLIKA RELIGIONER... Suck...nu blir väl denna låst efterssom alla tolkar fel.... Nej men snälla lilla du, om du skriver så fördomsaktikt som "är du muslim...ni spränger ju bara saker...är du kristen, det enda ni tror på är ju julklappar, eller nåt sånt.", och sen skriver att du inte har nått emot religioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts