Jump to content

Religion

R2D2
 Share

Vad har du för religion  

64 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag tror på min dator.

Nä men jag vete fan vad jag tror på. :unsure: . tror lite på alltting då o då. typ de som låter kul o sånt. Typ förut när ja o en kompis var små hade vi ju egna gudar :mellow: . De va fett kul vi offrade typ körsbär som såg ut som blod o sånt.

Och så satt vi typ i ställningar på berg o sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror på Gud men jag är fortfarande inte religiös. Om jag var tvungen att välja en religion så skulle jag valt buddhismen...!

VOTE: Icke-troende

R2D2, när du här ordet terrorism så tänker du på islam eller hur? Det finns lika många icke-muslimer som spränger saker också...! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter lite påläsning om satanism (fråga inte varför jag ens började läsa om det...) så har jag kommit fram till att det stämmer bäst på mig.

Så antingen små-satanist eller inget alls, en blandning.

Och ja, jag vet mycket väl vad en satanist är.

Så du tror på Satan, djävulen, underjorderns härskare som står för allt ont, mörkt och förbjudna...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

null vote, tillhör ju kristendomen , men så fan heller att jag tror på gud och annan shit, så vet inte vad jag ska rösta på :unsure:

R2D2: vafan är det för sjuk uppfattning du fått?

w0rd... min "ras" är kristen.. men jag tror absoulut inte på det tjafset..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp.

Eller jo, delvis, men satanism är inte helt och hållet att sitta och fåna sig inför djävulsbilder... inte enligt det jag läst.

Ja det handlar väl mer om att acceptera "ondskan" och "synden" som alla människor har inom sig, har för mig att jag har läst det. Men sen sånna som offrar typ katter eller människor är ju bara sjuka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är tror på Gud, och går i en kristen kyrka.

Men jag anser mig inte vara så speciellt religiös av mig...

Vote: Kristen

Samma här!

Angående

Snälla inget, är du muslim...ni spränger ju bara saker...är du kristen, det enda ni tror på är ju julklappar, eller nåt sånt. Alla får tro på vad dom vill!!
Är du dum i huvudet?! Muslimer spränger exakt lika mycket som folk från andra religioner, och det där med kristendomen! Haha, kristna tror på Gud/Jesus/Bibeln, inte julklappar! Biath.

PS - Sen när kan man tro på saker? - DS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är tror på Gud, och går i en kristen kyrka.

Men jag anser mig inte vara så speciellt religiös av mig...

Samma här fast jag går nästan aldrig i kyrkan, högst 1-2 gånger per år eller inte ens det. Jag ser det som slöseri med tid att sitta där och lyssna på en massa svammel som man redan hört 100 gånger innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R2D2, när du här ordet terrorism så tänker du på islam eller hur? Det finns lika många icke-muslimer som spränger saker också...! :unsure:

Jag vet...OCH JAG TYCKER INTE SÅ...men många förknippar muslimer med Al-Quaida och terrordåd, DOCK INTE JAG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor