R2D2 Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Snälla inget, är du muslim...ni spränger ju bara saker...är du kristen, det enda ni tror på är ju julklappar, eller nåt sånt. Alla får tro på vad dom vill!! Om du valde annan...skriv vilken, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Jag tror på min dator. Nä men jag vete fan vad jag tror på. . tror lite på alltting då o då. typ de som låter kul o sånt. Typ förut när ja o en kompis var små hade vi ju egna gudar . De va fett kul vi offrade typ körsbär som såg ut som blod o sånt. Och så satt vi typ i ställningar på berg o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Jag tror på Gud men jag är fortfarande inte religiös. Om jag var tvungen att välja en religion så skulle jag valt buddhismen...! VOTE: Icke-troende R2D2, när du här ordet terrorism så tänker du på islam eller hur? Det finns lika många icke-muslimer som spränger saker också...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 (redigerad) null vote, tillhör ju kristendomen , men så fan heller att jag tror på gud och annan shit, så vet inte vad jag ska rösta på R2D2: vafan är det för sjuk uppfattning du fått? Redigerad 23 mars, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Jag är tror på Gud, och går i en kristen kyrka. Men jag anser mig inte vara så speciellt religiös av mig... Vote: Kristen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Efter lite påläsning om satanism (fråga inte varför jag ens började läsa om det...) så har jag kommit fram till att det stämmer bäst på mig. Så antingen små-satanist eller inget alls, en blandning. Och ja, jag vet mycket väl vad en satanist är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Efter lite påläsning om satanism (fråga inte varför jag ens började läsa om det...) så har jag kommit fram till att det stämmer bäst på mig. Så antingen små-satanist eller inget alls, en blandning. Och ja, jag vet mycket väl vad en satanist är. Så du tror på Satan, djävulen, underjorderns härskare som står för allt ont, mörkt och förbjudna...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Så du tror på Satan, djävulen, underjorderns härskare som står för allt ont, mörkt och förbjudna...? Nepp. Eller jo, delvis, men satanism är inte helt och hållet att sitta och fåna sig inför djävulsbilder... inte enligt det jag läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 men satanism är inte helt och hållet att sitta och fåna sig inför djävulsbilder... Är det inte? Huh? Va? Kunde ingen sagt det för några månader sen? Nä men allvarligt...jag tror på Grekiska gudar...och Titaner... Vote: Dum i huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 null vote, tillhör ju kristendomen , men så fan heller att jag tror på gud och annan shit, så vet inte vad jag ska rösta på R2D2: vafan är det för sjuk uppfattning du fått? w0rd... min "ras" är kristen.. men jag tror absoulut inte på det tjafset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Vote : Kristen för alla svenskar i sverige e svenskar...och kristna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Nepp. Eller jo, delvis, men satanism är inte helt och hållet att sitta och fåna sig inför djävulsbilder... inte enligt det jag läst. Ja det handlar väl mer om att acceptera "ondskan" och "synden" som alla människor har inom sig, har för mig att jag har läst det. Men sen sånna som offrar typ katter eller människor är ju bara sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Mja.. om jag måste bli det så blir det buddismen, eller hur det stavas, där är alla trevliga och snälla, och blir aldrig arga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 null vote, tillhör ju kristendomen , men så fan heller att jag tror på gud och annan shit, så vet inte vad jag ska rösta på Det är väl ungefär så som jag tycker också Vote: Icke troende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Å fy fan va sjukt det är med all religion. Så jävla uråldrigt. Ett medel för förtryck, ett opium för folket, idioti för osjälvständiga. Men vi går mot det ljusa, Sverige blir mer och med sekulariserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag är tror på Gud, och går i en kristen kyrka. Men jag anser mig inte vara så speciellt religiös av mig... Vote: Kristen Samma här! Angående Snälla inget, är du muslim...ni spränger ju bara saker...är du kristen, det enda ni tror på är ju julklappar, eller nåt sånt. Alla får tro på vad dom vill!! Är du dum i huvudet?! Muslimer spränger exakt lika mycket som folk från andra religioner, och det där med kristendomen! Haha, kristna tror på Gud/Jesus/Bibeln, inte julklappar! Biath. PS - Sen när kan man tro på saker? - DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag är tror på Gud, och går i en kristen kyrka. Men jag anser mig inte vara så speciellt religiös av mig... Vote: Kristen Samma här fast jag går nästan aldrig i kyrkan, högst 1-2 gånger per år eller inte ens det. Jag ser det som slöseri med tid att sitta där och lyssna på en massa svammel som man redan hört 100 gånger innan. Vote: Kristen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Nepp. Eller jo, delvis, men satanism är inte helt och hållet att sitta och fåna sig inför djävulsbilder... inte enligt det jag läst. det beror hur man tolkar olika religioner, men jag undrar hur tolkar du satanism? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 R2D2, när du här ordet terrorism så tänker du på islam eller hur? Det finns lika många icke-muslimer som spränger saker också...! Jag vet...OCH JAG TYCKER INTE SÅ...men många förknippar muslimer med Al-Quaida och terrordåd, DOCK INTE JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Inte vet jag om gud finns , inte jesus heller . Tror inte på bibeln eller nåe sånt (iaf inte mycket). Så jag vet inte vad jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts