adde_as Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 finns det nån åldersgräns för att få vara med i death game?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Fråga i den andra tråden istället, men nej, det tror jag inte, fast alla ligger runt 15-20 typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Fråga i den andra tråden istället, men nej, det tror jag inte, fast alla ligger runt 15-20 typ mmmm såg det- det var därför jag undra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Ska man försöka döda varandra på riktigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Ska man försöka döda varandra på riktigt Är du seriös, eller skojar du bara? Självklart inte.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Näe , jag skojade inte .... tänkte på namnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 nej.. eller jo.. man dödar varandra.. men inte på riktigt.. en person kan typ komma med en banan och skjuta dig.. bara låssas vapen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Kassaskåpet då som man kastar i huvet på nån uppifrån...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 ''Kudde = Kassaskåp Kudden måste släppas från tre meters höjd eller mer för att räknas som ett kassaskåp. Den som får den i huvudet dör omedelbart, om den inte bär cykelhjälm. '' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Verkar vara ett sjukt "spel". Men som sagt, skriv i den andra topicen! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts