Haggard Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Hur blev det, är det klart att GTA kommer till GC? Kommer alltså SA till GC?! Jag har ännu inte fått någon uppfattning om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 dom har inte sakt nåt om det tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 (redigerad) Vad jag vet så har R* inga planer på att släppa gta till gc Redigerad 22 mars, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Hoppas hoppas hoppas! Dom förlorar nog inte på det, jag tycker att dom borde släppa det till GC! Många Game Cube ägare (bl.a mig själv) kommer bli öerlyckligla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Tror inte r* kommer släppa det till gc. Men man kan ju alltid hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Mig spelar det ingen roll om det kommer till GC Bara det kommer till PS2 så är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts