Jump to content

Jorden gå under?

Ceone
 Share

Recommended Posts

Jag tror på south park teorin, att en planet stoppas upp 20meters parabolen i arslena på folk och har jorden som dokusåpa (dom har satt tid djur från olika planeter, älgarna har sin planet, kaninerna sen etc etc). Men då gick Cartmans 20meters parabol sönder, så dom fick åka till ett rymdskepp! Där var den en rymdvarelse som cartman ville skulle bli ett tacobröd som skiter glass.. ja, där så fixade dem hans parabol, och ja.. JORDEN ÄR EN DOKUSÅPA!!!!! :P:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror på south park teorin, att en planet stoppas upp 20meters parabolen i arslena på folk och har jorden som dokusåpa (dom har satt tid djur från olika planeter, älgarna har sin planet, kaninerna sen etc etc). Men då gick Cartmans 20meters parabol sönder, så dom fick åka till ett rymdskepp! Där var den en rymdvarelse som cartman ville skulle bli ett tacobröd som skiter glass.. ja, där så fixade dem hans parabol, och ja.. JORDEN ÄR EN DOKUSÅPA!!!!! :(:P

Jo det avsnittet äger. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah men ryck upp er hörni!!

Ursäkta om jag säger det men... är ni dryga? :P

Under ungefär 20 år har dom ju dragit upp: "Oh my god The earth will blow in 1993" sen "näe! Det blev inte så."

Sen några år senare

"Oh my god! The earth will implode in 1996" men näe

senare:

"Oh my fuck*ng god! The earth will blow up by a big ugly red rock from outer space in 2000" sne har dom hållit på så hur länge som helst!

det händer inget och kommer inte hända nånting förrän om 10-miljontals år då solen når jorden och jorden imploderar av solens hetta, dock har våran ras flyttat till mars eller någon annan planet... :(

W0rd det är dom där fanatiska jehovas vittnena som påstår det. Senaste datumet var som sagt år 2000. Tror inte dom har nåt nytt datum än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd det är dom där fanatiska jehovas vittnena som påstår det. Senaste datumet var som sagt år 2000. Tror inte dom har nåt nytt datum än.

muahhaha.. en av mina kompisar är en jehovas.. :P sista dagen före ju (avslutingen) så kom vi att tänka på det.. han är aldrig med på nått sånt, eller när vi ska till kyrkan, han får inga presenter eller julklappar, och dåochdå ser man en portfölj och finskor undangömda i hans rum.. :(

alltid när jehovas nämns så håller han sig utanför bilden.. jaja.. han vet inte att vi vet.. :P

oj.. lite offtopic kanske.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag under SO lektionen så redovisade några i våran klass några enkäter dom har gjort om media.

Då resultatet var att största majoriteten såg på Big Brother, lyssnade på NRJ och inte köpte sina skivor utan laddade ner så insåg jag att vi förstör jorden själv; inte bara genom att vi förstör miljön och dödar hur mycket som helst och att George Bush sitter och styr hela världen, utan även att människan fördummas.

Alla är bara puckon, förutom några utvalda, och dom får aldrig makt/popularitet och rätt att säga sitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har ju sakt att det ska komma några asteroider/kometer när jorden år 2018 , 2034 , 2054 , 2056 och 2094 typ (kommer inte ihåg exakta årtalen)

Sen har ju också Benjamin Franlin eller nån som levde på 16-- eller 1800 talet sagt att jorden kommer dö ut 2022 typ

Redigerad av Peskele
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken smörja  :mellow:

Jo visst jorden går under...Hur hade ni tänkt att det skulle se ut och hur det skulle gå till?

Skulle kanske Gud sträcka ner sin jättelika hand på jorden och mosa oss alla och sen kasta iväg jorden så nära solen så hela planeten brann upp?

Get real!  :unsure:

Gud gör inget han bara är där. Alltså finns han. :P

Vara, inte göra.

Och jorden går absolut inte under för att George Bush styr. Han gör det bara bättre för oss genom att störta de elaka. Jorden kommer nog att gå under på grund av människan, tex atombomber.

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jorden kommer nog att gå under på grund av människan, tex atombomber.

LoL Terminator 3 :unsure:

kalla mig oreligös men går jorden under så e det en comet/solen för gud.....

det finns ingen logisk förklarning att han ens existerar tänk om det va en idiotisk gammal gubbe som satt i sin källare och hittade på nåt man vet aldrig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tror inte på jordens undergång om bara ett par år. Solen slockar inte förrns om 5 miljarder år säger forskarna. Så den kommer inte att döda oss om 8 år. Om det är en meteroit så blir den sönder skjuten eller bombad. Alltså det ända vi i princip inte kan hindra är naturförstörelser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej, Gud har ingenting med det att göra.

Jorden kommer dock komma för nära solen om ett antal miljarder år, och då kommer vi inte kunna leva mer på jorden.

Men 2012? Tror det inte förens jag har varit med om det.

Då lär du ju inte kunna tro på det, efterssom du förmodligen är ganska död då....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kolla på ett tv program där hade dom hittat en bibel och där stod det att jorden skulle gå under år 2012 (8år) :( Där stod massa andra grejer också som skulle hända! :P

Det var aztekernas bibel eller maya som hade skrivit det

2012 den 23 december

tänk på att den är skriven för runt 500-700 år sedan... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade disskusionen uppe i skolan en gång, om bibelkoderna, man typ läser Gamla Testamentet baklänges och hoppar över bokstäver för att få fram ord (rätta mig om jag har fel, vet inte exakt hur de gör) Iaf, där stod det att den skulle gå under 2006, och de hade fått fram mass ord, Einstein, Newton bl.a, men tror inte på det, i vissa fall behöver de ha typ 2500 tecken emellan för att de ska bli nåt, man kan ju typ göra samma sak med Sagan om Ringen, vi har bara 29 bokstäver..

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Olika årtal som vi "kommer/skulle" "gå/gått" under

2047, 14 september

Mänskligheten utrotas - enligt The church of !BLAIR!

Hela mänskligheten kommer förmodligen att utrotas kl. 03:28 GMT (04:28 svensk tid). Gudarna kommer att dra tillbaka sin skyddande hand över människorna om vi inte slutar vara så "normala" och "konformistiska". Om vi inte skärper till oss kommer Astro-lemurer (rymdvarelser i form av lemurer med regnbågsfärgade kroppar) att attackera människosläktet och klubba oss alla till döds med gigantiska burritos...

1997

Antikrist ankomst och världens undergång - enligt Superdave the wonderchemist

Han tog det magiska numret 1331 och ladde till 666 (the number of the beast) och fick 1997. Varför är 1331 magiskt?

1331 är samma både fram- och baklänges

1331 visar olyckstalet 13 i båda riktningarna

1331 är 11 i kubik

1331 är fjärde raden i Pascals triangel:

1

1 1

1 2 1

1 3 3 1

1 4 6 4 1

2000

Tredje världskriget - enligt Michael Drosnin, författare till "The Bible code"

Han har hittat en gömt meddelande i Pentateuch (de fem första böckerna i bibeln) som förutspår tredje världskriget vilket inkluderar ett världsomfattande kärnvapenkrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor