Ceone Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 jag kolla på ett tv program där hade dom hittat en bibel och där stod det att jorden skulle gå under år 2012 (8år) Där stod massa andra grejer också som skulle hända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Glad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Dom babblade så mycket på den (tiden) tror inte det stämmer. Isåfall måste gubben har gjort många ¨låånga beräkningar om allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Tycker att vi är rätt bra själva på att få jorden att gå under :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Det finns ju alltid paradoxer...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 låt oss hoppas att det är sant, men det tvivlar jag på.. Man får aldrig som man vill *Suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 låt oss hoppas att det är sant, men det tvivlar jag på.. Man får aldrig som man vill *Suck* vill du dö då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Ah men ryck upp er hörni!! Ursäkta om jag säger det men... är ni dryga? Under ungefär 20 år har dom ju dragit upp: "Oh my god The earth will blow in 1993" sen "näe! Det blev inte så." Sen några år senare "Oh my god! The earth will implode in 1996" men näe senare: "Oh my fuck*ng god! The earth will blow up by a big ugly red rock from outer space in 2000" sne har dom hållit på så hur länge som helst! det händer inget och kommer inte hända nånting förrän om 10-miljontals år då solen når jorden och jorden imploderar av solens hetta, dock har våran ras flyttat till mars eller någon annan planet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Vilken smörja Jo visst jorden går under...Hur hade ni tänkt att det skulle se ut och hur det skulle gå till? Skulle kanske Gud sträcka ner sin jättelika hand på jorden och mosa oss alla och sen kasta iväg jorden så nära solen så hela planeten brann upp? Get real! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Vilken smörja Jo visst jorden går under...Hur hade ni tänkt att det skulle se ut och hur det skulle gå till? Skulle kanske Gud sträcka ner sin jättelika hand på jorden och mosa oss alla och sen kasta iväg jorden så nära solen så hela planeten brann upp? Get real! Nej nej, Gud har ingenting med det att göra. Jorden kommer dock komma för nära solen om ett antal miljarder år, och då kommer vi inte kunna leva mer på jorden. Men 2012? Tror det inte förens jag har varit med om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Dom snackar ju om nån stor meteor(stavning) som ska åka in i jorden men jag vet inte riktigt det stod också att dom letar efter ett sett att förstöra eller flytta på den! (läste det i Illustrerad vetenskap så det e antagligen riktigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 (redigerad) Nej nej, Gud har ingenting med det att göra. Jorden kommer dock komma för nära solen om ett antal miljarder år, och då kommer vi inte kunna leva mer på jorden. Men 2012? Tror det inte förens jag har varit med om det. då är det nog försent.. Redigerad 22 mars, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 vill du dö då? Jag offrar mig gärna för att få hela männskligheten död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 hoho den har jag också läst om.. tror inte på det. det stod väl att usa vill bomba den med laser? Dom sa också att en meteor skulle slå ner 1998 men det hände inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Skönt att man inte lever efter några miljarder år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Hur kan man bomba nåt med laser? Deras alternativ var SKJUTA den med laser så att den löste upp sej till små sten. Ett annat var att knuffa den på nått sett ur sin bana. Ett annat var att sätta på typ stora vingar som ska hindra farten så det tar ännu längre tid för den eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Jorden kommer gå under om ett par år, men vi kan hindra det!! STOPPA MELODIFESTIVALEN!! Topic: Jag oroar mig inte det minsta om Jorden skulle få för sig att gå under... Dels tror jag inte att jag lever då, dels för att jag inte riktigt skulle bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Humm.. tror knappast på såna förutspådda jordens undergångar.. kvacksalvare. Men sen om jorden skulle gå under om den nu träffas av nåt stort rymdskräp så är det väl snarare positivt. Allt skit mänskligheten ställer till med.. orättvisor i världen, krig, förstörelse.. t.o.m rymden är ju nedskräpad med skit. Det finns hundratusentals konstgjorda satelliter som cirklar kring jorden och allt är skräp som vi placerat där. USA (Bush) planerar på att kolonisera mars, endast för att placera kärnvapen där för att kunna bomba allt och alla när som helst. För detta ändamål drar han pengar från skolor, undervisning, skatter höjs och man plockar ner hubble teleskopet eftersom det kostar för mycket om man skall ha en budget att sätta människor på mars. Krig går före forskning. Maktgalna idioters hjärnor går före det tänkande småfolket.. För att va lagom cynisk.. Eller så kan meteorerna träffa alla dom som gör jorden till ett sämre ställe att leva på.. så alla trevliga människor kan göra nåt bra av det här stället hmm.. nattfilosofi på högsta nivå.. kanske blev lite väl negativt Om det finns mat i Ditt kylskåp om Du har ett jobb om Du har tak över huvudet ´ och en säng att sova i då är Du rikare än 75% av innevånarna på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Tror inte ett jevla skit po sont daer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Dom snackar ju om nån stor meteor(stavning) som ska åka in i jorden men jag vet inte riktigt det stod också att dom letar efter ett sett att förstöra eller flytta på den! (läste det i Illustrerad vetenskap så det e antagligen riktigt) ... dom har ju sagt att en meteor skulle pajja sönder jorden 1998 också tror jag det var, men än så länge finns vi då kvar, jag tror vi kommer överleva ända tills vi måste flytta till en annan planet.-.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts