Jump to content

Jorden gå under?

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah men ryck upp er hörni!!

Ursäkta om jag säger det men... är ni dryga? :P

Under ungefär 20 år har dom ju dragit upp: "Oh my god The earth will blow in 1993" sen "näe! Det blev inte så."

Sen några år senare

"Oh my god! The earth will implode in 1996" men näe

senare:

"Oh my fuck*ng god! The earth will blow up by a big ugly red rock from outer space in 2000" sne har dom hållit på så hur länge som helst!

det händer inget och kommer inte hända nånting förrän om 10-miljontals år då solen når jorden och jorden imploderar av solens hetta, dock har våran ras flyttat till mars eller någon annan planet... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken smörja :(

Jo visst jorden går under...Hur hade ni tänkt att det skulle se ut och hur det skulle gå till?

Skulle kanske Gud sträcka ner sin jättelika hand på jorden och mosa oss alla och sen kasta iväg jorden så nära solen så hela planeten brann upp?

Get real! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken smörja :(

Jo visst jorden går under...Hur hade ni tänkt att det skulle se ut och hur det skulle gå till?

Skulle kanske Gud sträcka ner sin jättelika hand på jorden och mosa oss alla och sen kasta iväg jorden så nära solen så hela planeten brann upp?

Get real! :P

Nej nej, Gud har ingenting med det att göra.

Jorden kommer dock komma för nära solen om ett antal miljarder år, och då kommer vi inte kunna leva mer på jorden.

Men 2012? Tror det inte förens jag har varit med om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej, Gud har ingenting med det att göra.

Jorden kommer dock komma för nära solen om ett antal miljarder år, och då kommer vi inte kunna leva mer på jorden.

Men 2012? Tror det inte förens jag har varit med om det.

då är det nog försent.. :P

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan man bomba nåt med laser? Deras alternativ var SKJUTA den med laser så att den löste upp sej till små sten. Ett annat var att knuffa den på nått sett ur sin bana. Ett annat var att sätta på typ stora vingar som ska hindra farten så det tar ännu längre tid för den eller nåt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm.. tror knappast på såna förutspådda jordens undergångar.. kvacksalvare.

Men sen om jorden skulle gå under om den nu träffas av nåt stort rymdskräp så är det väl snarare positivt.

Allt skit mänskligheten ställer till med.. orättvisor i världen, krig, förstörelse.. t.o.m rymden är ju nedskräpad med skit. Det finns hundratusentals konstgjorda satelliter som cirklar kring jorden och allt är skräp som vi placerat där.

USA (Bush) planerar på att kolonisera mars, endast för att placera kärnvapen där för att kunna bomba allt och alla när som helst. För detta ändamål drar han pengar från skolor, undervisning, skatter höjs och man plockar ner hubble teleskopet eftersom det kostar för mycket om man skall ha en budget att sätta människor på mars. Krig går före forskning. Maktgalna idioters hjärnor går före det tänkande småfolket..

För att va lagom cynisk..

Eller så kan meteorerna träffa alla dom som gör jorden till ett sämre ställe att leva på.. så alla trevliga människor kan göra nåt bra av det här stället :(

hmm.. nattfilosofi på högsta nivå.. kanske blev lite väl negativt :P

Om det finns mat i Ditt kylskåp

om Du har ett jobb

om Du har tak över huvudet ´

och en säng att sova i

då är Du rikare än 75% av innevånarna på jorden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom snackar ju om nån stor meteor(stavning) som ska åka in i jorden men jag vet inte riktigt det stod också att dom letar efter ett sett att förstöra eller flytta på den! (läste det i Illustrerad vetenskap så det e antagligen riktigt)

... dom har ju sagt att en meteor skulle pajja sönder jorden 1998 också tror jag det var, men än så länge finns vi då kvar, jag tror vi kommer överleva ända tills vi måste flytta till en annan planet.-.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor