minigun Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) I GTA3 fick vi prata med, eller rättare sagt så pratade El Burro med oss i telefonen. Men vi fick aldrig se honom annat än som en tecknad figur, så här: http://gta3adonf.chez.tiscali.fr/img%20el%20burro.jpg Det är svårt att säga hur ungefär hur gammal han är på den bilden eftersom den är tecknad. Men man kan ganska säkert säga att han är äldre än på den här bilden: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/El_Burro.jpg Den här bilden är från GTA1 och han ser betydligt yngre ut + att han inte har någon diablos-tatuering på magen. Man får se bilden när man klarat San Andreas och ska till Vice City.(Men då är den animerad och han pratar.) Om GTA3 utspelar sej i nutid och El Burro ser äldre ut på bilden i där, än i San Andreas, (GTA1), måste ju det betyda att San Andreas utspelar sej längre bak i tiden än vad GTA3 gör. 70-tal skulle därför stämma bra. En sak till. Det är en bil på banan San Andreas som också pekar på 70-talet. Nämligen "Love Wagon". Jag tror att den bilen är en hippie-folkvagns-buss hämtad direkt från 70-talet. En sån här: Mycket pekar just nu på 70-tal. Den som lever får se, om det blir 70-tal eller ej. Jag tror att det blir 70-tal men jag kan inte bestämma mig för om det är ett + eller ett - , bra eller dåligt, positivt eller negativt. För mig spelar det nog ingen roll. *EDIT* Jag glömde att bifoga en bild ur GTA på en Love Wagon för er som inte vet hur den ser ut. Redigerad 21 mars, 2004 av minigun Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Självklart blir det 70-tal...! Bra fakta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Sjelvklart ska det bli 70tal En annan sak jag kan ta upp: GTA III = 90tal Vice City = 80tal San Andreas = 70tal ? Det kan st'a'mma.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 GTA III = 90tal Vice City = 80tal San Andreas = 70tal ? Jopp, nästa GTA efter SA blir säkert 60-tal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Jopp, nästa GTA efter SA blir säkert 60-tal. 60-tal? Du menar väl 70-tal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 60-tal? Du menar väl 70-tal? det som komemr efter Sa sa han När utspelar sej GTA II = ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Nämligen "Love Wagon". Jag tror att den bilen är en hippie-folkvagns-buss hämtad direkt från 70-talet. En sån här: Men du vet att hippies var verksamma under 60-talet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 det som komemr efter Sa sa han När utspelar sej GTA II = ? Jag tror GTA 2 utspelar sig under 70-talet eller en framtid med en 70-tals miljö...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Jag tror (Som jag skrev i en annan tråd) att San Andreas utspelar sig under 70-talet. Sedan kommer spelet efter det (Det nya GTA med fräsch grafikmotor osv, osv..) att binda ihop alla tre spelen. Och det spelet kommer att vara väldigt, väldigt långt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 70-talet = härligt årtal... YMCA, vida byzor, stora afrofrisyrer, och bilar med så mjuk fjädring att de inte kan ta en kurva riktigt utan att sladda till (och som dessutom fortsätter gunga efter att du har parkerat dem). Kan det bli dåligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 (redigerad) Den här bilden är från GTA1 och han ser betydligt yngre ut + att han inte har någon diablos-tatuering på magen. Man får se bilden när man klarat San Andreas och ska till Vice City.(Men då är den animerad och han pratar.) Om GTA3 utspelar sej i nutid och El Burro ser äldre ut på bilden i där, än i San Andreas, (GTA1), måste ju det betyda att San Andreas utspelar sej längre bak i tiden än vad GTA3 gör. 70-tal skulle därför stämma bra. GTA1 utspelar sig under mitten av 90-talet så El burro kan knappast vara 30 år yngre på den gamla bilden. Redigerad 22 mars, 2004 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Lite konstigt eftersom att i GTA1 så säger den man har pratat med i Liberty City så här: I have bocked a plane for you to san andreas!! Åker han bakåt i tiden eller?? Knappast Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 GTA1 utspelar sig under mitten av 90-talet så El burro kan knappast vara 30 år yngre på den gamla bilden. Hur kan du vara så säker på det? Han ser ju yngre ut, inget tvekan om saken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Lite konstigt eftersom att i GTA1 så säger den man har pratat med i Liberty City så här: I have bocked a plane for you to san andreas!! Åker han bakåt i tiden eller?? Knappast Och? Vi snackar om ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 men tänk er några gta framåt då blir det 40tal andravärlds kriget ska man flyga amerikanska bombplan då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 men tänk er några gta framåt då blir det 40tal andravärlds kriget ska man flyga amerikanska bombplan då? Det ska ju inte hålla på så hela tiden i så fall fattar du väl? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Ja hoppas som FAN att d blir 70-tal!! Fan va grymt d hade vatt då! Mycket pekaR PÅ D så ja kanske har tur! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Det ser nog ut som att det blir 70-tal! Suck, jag skulle hellre ha nutid, mycket mycket roligare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Det ser nog ut som att det blir 70-tal! Suck, jag skulle hellre ha nutid, mycket mycket roligare! Håller med! 70tal är ju skittrist, det sk va nytt! Och inte massa bluff-bilmodeller, utan RIKTIGA modeller av motorcyklar o bilar, DET hade varit grymmt!! Hoppas iaf det kommer mer motorcyklar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Jag bler alltid så glad när ny fakta kommer, Jag hoppas att det blir 70-tal för då kanske det kommer att vara en massa demonstrationer, eller ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts