GTA_Snubbe 2 Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 det ekar på min dator och jag har hört att väldigt många har detta problem så kan någon hjälpa mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Starta om eller ladda ner nya drivrutiner till ljud kortet knakse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Efter att du har spelat vc eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Testa att joddla inne i datorn och se om det ekar där med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Slå lite på den, det hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Testa att joddla inne i datorn och se om det ekar där med det funkar nog ocks¨å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Har du ljudkort från Creative kan det hända att eax är på. Gå in på start>alla program>creative>(ljudkortsnamn)>audio hq. Dubbelklicka på eax control panel och välj (no effects) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 24 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Tack R2D2 nu funkar det perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Tack R2D2 nu funkar det perfekt Det var så lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts