Iddiam Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 kan någon ge mig packer.dff och packer.txd?? behöver hjälp jag kan inte spela vc tack i förväg //robban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Varsågod!packer_TXD___DFF.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) tack! och sen kanske någon kan ge weapons.dat :"> Redigerad 21 mars, 2004 av Iddiam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Ladda först ner packer.dff och .txd så ersätter jag filen med weapons.dat sedan. Det står 0 downloads just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 så jag behöver coach.dff och coach.txd me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 humm.. installera om vice city och spara save filer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 humm.. installera om vice city och spara save filer ? spar filerna ligger kvar i mina dokument/ GTA Vice City files även om spelet är av installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts