jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Nu blir politikerna äntligen glada! Tommy har blivit frälst.Och vc är en lika lungt som strängnäs och polisen kan ta semester..Europaverisionen blir ålderssängt och blir så lungn så till och med din moster kan spela det. Give peace a chanse! I europa har nu det påbörgats på att det improgramering av alla som går i vc att dom ska vara fredliga och gängen ska inte finnas mera för ett spel som alla kan köra.VÄNTA BARA TILLS DEN 8 NOV SÅ FÅR NI SE SJÄLVA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag fattar inte kommer spelet bli bättre eller uffigare en "america etition" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 och var har du hört detta? tror inte dom hinner programmera om tills den 8:e.. inte förrän jag ser det iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Öhh...vad är det här för sk*t snack?....light version....hmm....en GTA titel....lyckat!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Det här är i alla fall vad jag har hört! Efter vad jag jag har förstått så är det seriöst. Tydligen kommer det finnas en typ av adventskalender inlagd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 jag tror inte ett smack på det just nu.. *mailar rockstar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Det här är i alla fall vad jag har hört! Efter vad jag jag har förstått så är det seriöst. Tydligen kommer det finnas en typ av adventskalender inlagd. Jag ser inget på deras hemsida.....rockstargames.com.....ska kolla rockstarnorth också!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Det här verkar bara vara ett barockt rykte, gäng och kriminella personer är ju en av de viktigaste delarna av GTA om man tar bort dem vem ska man då jobba för? Man kanske ska köra hem en gammal tant från apoteket och sedan hjälpa hennes katt ner från ett träd?? Jag tror inte ett dyft på det där... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miyata_Kagi Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Vem i helvete skulle gå på en sån sak? Då tappar jag smaken direkt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 bra arvid.. jag är med dig! står inget om det på nån officiell gtasida (rockstar, rockstarnorth & take2games) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Vem i helvete skulle gå på en sån sak? Då tappar jag smaken direkt! Tappar smaken...???..hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Dom nya uppdragen för lightverisionen är följande: 1:Rädda folk från helikoptern. 2:Rollerskatetävling på gatan 3:Bagare 4:Pizzautbud(finns ochså i orginalet!) 5:Korvgubbe 6:Butler mm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Dom nya uppdragen för lightverisionen är följande: 1:Rädda folk från helikoptern. 2:Rollerskatetävling på gatan 3:Bagare 4:Pizzautbud(finns ochså i orginalet!) 5:Korvgubbe 6:Butler mm Öhh...kan du ge oss en adress på vart du sett detta rykte??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 lägg av nu.. du är falsk rakt igenom ju! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 tror att han skojar LITE med oss... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Vaddå kommer dom censurera på nåt sätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Nu blir politikerna äntligen glada! Tommy har blivit frälst.Och vc är en lika lungt som strängnäs och polisen kan ta semester..Europaverisionen blir ålderssängt och blir så lungn så till och med din moster kan spela det. Give peace a chanse! I europa har nu det påbörgats på att det improgramering av alla som går i vc att dom ska vara fredliga och gängen ska inte finnas mera för ett spel som alla kan köra.VÄNTA BARA TILLS DEN 8 NOV SÅ FÅR NI SE SJÄLVA! INTE SANT!!!!!! SPELEN HAR REDAN SKICKATS UT TILL BUTIKERNA!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 YEAH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag såg det på forumen i R*s hemsida. Censurera?Ja det behövs ju inte blodet är bortcensurerat visserligen.. På grund av bilrånen i sverige och även i hela eu så står det stora rubriker här och var.Derför är ochså bilrånen bortagna med en simpel omprogramering. Tyverr,det här blir nog skit trist!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Bullshit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts