Xemtoth Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 När jag flyger dodon och flyger mot ghosttown, då vänder den håll så jag flyger mot flygplatsen igen! Finns det något tips hur, eller exakt vart man ska åka? vill bara ha ett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 När jag flyger dodon och flyger mot ghosttown, då vänder den håll så jag flyger mot flygplatsen igen! Finns det något tips hur, eller exakt vart man ska åka? vill bara ha ett tips Du skall svänga höger så fort du lämnat land sedan följar du kustlinjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Du skall svänga höger så fort du lämnat land sedan följar du kustlinjen Okey jag ska testa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts