Curly Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 (redigerad) Jag flyttade över mappen med mina favoriter från gamla datorn och nu när jag försöker lägga in dem här på nya datorn (genom att kopiera mappen som jag kopierade från gamla datorn) där de ska ligga så får jag ett felmeddelande (kolla på attached image) Jag har kontrolerat allt, jag har 217GB kvar på hårddisken, jag tog bort skrivskyddet på hela Documents and settings mappen. Jag stängde även av IE så att filen inte skulle användas. Jag känner inte för att lägga till var enda sida via IE igen. Redigerad 20 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Eftersom det är Windows: Prova boota om datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Det är ett problem du får lära dig att leva med eftersom du har XP. Skaffa 98 och få ett slut på problemen. Nämn något som XP är bättre på än 98 förutom att några gratissaker följer med, som windows moviemaker osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Det är ett problem du får lära dig att leva med eftersom du har XP. Skaffa 98 och få ett slut på problemen. Nämn något som XP är bättre på än 98 förutom att några gratissaker följer med, som windows moviemaker osv. Gå tillbaka till 98? Nej tack, XP har fungerat mycket mycket bättre än vad 98 gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Nog har jag också det här problemet med Windows 98, men det går bort efter olika "speciella manövrer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 LOL!! Skulle Win98 vara bättre än XP?! W98 är ju instabilt som satan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) xp "suger" man ska ha win98 2:a utgåvan Redigerad 21 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 LOL!! Skulle Win98 vara bättre än XP?! W98 är ju instabilt som satan! PRECIS Krashar och får BLÅSKÄRM(helvetes jävla blåskärm) och den där jävla scandisc som startar varje gång man bootar för att man glömde att "stänga av den genom startmenyn" när det hade crashat och man kunde inte ens röra musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Endel har det bra med Win 98 och andra har det bra med XP, folk tycker olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Arkiv - Importera och Exportera i IE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 XP är väldigt mycket stabilare, jag fattar inte varför alla får för sig något annat. vad man gillar, är van vid, etc. det är ju annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Arkiv - Importera och Exportera i IE? Tack, det ska jag försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Annars är det väl bara en som inte funkar....lägg till den manuellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Annars är det väl bara en som inte funkar....lägg till den manuellt Jag försökte nyss lägga till en sida i favoriter (Favortiet - Lägg till i favoriter...) och då stod det "Åtkomst nekad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 du kan ju alltid testa installera en annan weblasare och kolla om du kan stoppa in favoriterna dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 funkare inte å ta exportera favoriter på den gamla datan och importera favoriter på den nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts