Jump to content

Jobbigt problem

Curly
 Share

Recommended Posts

Jag flyttade över mappen med mina favoriter från gamla datorn och nu när jag försöker lägga in dem här på nya datorn (genom att kopiera mappen som jag kopierade från gamla datorn) där de ska ligga så får jag ett felmeddelande (kolla på attached image)

Jag har kontrolerat allt, jag har 217GB kvar på hårddisken, jag tog bort skrivskyddet på hela Documents and settings mappen. Jag stängde även av IE så att filen inte skulle användas.

Jag känner inte för att lägga till var enda sida via IE igen.

post-22-1079753452_thumb.jpg

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett problem du får lära dig att leva med eftersom du har XP. Skaffa 98 och få ett slut på problemen. Nämn något som XP är bättre på än 98 förutom att några gratissaker följer med, som windows moviemaker osv.

Gå tillbaka till 98? Nej tack, XP har fungerat mycket mycket bättre än vad 98 gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL!! Skulle Win98 vara bättre än XP?! W98 är ju instabilt som satan!

PRECIS

Krashar och får BLÅSKÄRM(helvetes jävla blåskärm) och den där jävla scandisc som startar varje gång man bootar för att man glömde att "stänga av den genom startmenyn" när det hade crashat och man kunde inte ens röra musen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor