Marquis Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 (redigerad) Alla här måste väl veta vad The Sims är för nått. Ett spel där man skapar en "sims" och lever med honom/henne tills man inser att spelet suger. Men TS2 ser ut att vända på det. Bland annat så ser grafiken ut att bli riktigt trevlig och man verkar kunna göra oändligt många saker Iallafall, tänkte att vi kunde diskutera spelet här, och den sida på internet som har mest fakta och screens är klart: The Sims 2 Resource Kan ju dra några förbättringar: * Roterbar och zoomningsbar 3D-motor * Man kan bygga hus med tre våningar och terass på taket * Alternativt väder, iaf om du lyckas hitta någon lösning så att det inte regnar in i husen. * Man lever med simmarna genom hela livet, från bebis till pensionär. (d.v.s. bebis, barn, ungdom, vuxen, pensionär.) * tatueringar m.m. Snacka på! Redigerad 20 mars, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 The sims kommer alrdig ut specielt inte the sims online... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 The sims kommer alrdig ut specielt inte the sims online... huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 The sims kommer alrdig ut specielt inte the sims online... Det där lät ganska förvirrande.... The Sims kom ju ut inklusive MASSOR av expansioner (alla sög) Thesims online kom också ut (dock inte i Sverige men det finns i bl.a. USA) (The Sims två har samma princip som ett MMORPG har jag för mig (man skulle ju kunna kalla det för MMOS ) det ksotar lite pengar från ens konto varje månad.) *ON-Topic* Mmm... hoppas TS2 blir bättre än ettan. Låter ju kul iaf att man kan bygga tre våningar nu och att man kan snurra med kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 The Sims 2 kommer aega Men jag saknar fortfarande en mod/skins så att man kan ha familjen Simpsons ( The Simpsons ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Ehm? btw, the sims online kommer komma har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 the sims 2 kommer nog att vara riktigt roligt! längtar att få göra en massa skojiga saker! var så länge sen jag kunda njuta av sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 THe Sims är bara roligt om man inte har nått annat bättre för sig . Enligt mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Spelade The Sims asmycket i början, men man tröttnar lätt, fast jag ska lätt köpa tvåan..det verkar grymt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Spelade The Sims asmycket i början, men man tröttnar lätt, fast jag ska lätt köpa tvåan..det verkar grymt.. samma här. Kanske ska köp a 2 . men de ser rätt grymt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Älskar Sims, men med alla dessa expansioner så blev det inte så kul längre... men TS2 verkar ju vara skitgrymt! Kolla bara på denna bild! Han skär verkligen brödet, det är sådana detaljer som faller mig i smaken. Ett klart köp för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Jag älskar spel som The-Sims. I TS2 kommer man kunna göra så oändligt mycket, som ett nytt liv. Exakt sånna spel är mina favoritspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Köpte sims makin' magic och fick med diverse videor från 2:an, verkas aega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Vi alla verkar vara överens om att det kommer att aega! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 hoppas det blir bra. lirade The Sims + Living it up + House party, kul, men jag tröttnade efter ett tag. Sen så kostar det ju en hel del också med alla expansioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 hoppas det blir bra. lirade The Sims + Living it up + House party, kul, men jag tröttnade efter ett tag. Sen så kostar det ju en hel del också med alla expansioner... Skojar du? Min kompis har alla...han måste vara pank. Off-topic....j*vla flood control Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Har nästan alla föruton dom sista för jag tröttnade då. Men någon som vet ungefär när de ska släppas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 hösten typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 ska nog köpa 2:an den kommer att ÆGA 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts