Jump to content

The Sims 2

Marquis
 Share

Recommended Posts

Alla här måste väl veta vad The Sims är för nått. Ett spel där man skapar en "sims" och lever med honom/henne tills man inser att spelet suger. Men TS2 ser ut att vända på det. Bland annat så ser grafiken ut att bli riktigt trevlig och man verkar kunna göra oändligt många saker :( Iallafall, tänkte att vi kunde diskutera spelet här, och den sida på internet som har mest fakta och screens är klart: The Sims 2 Resource Kan ju dra några förbättringar:

* Roterbar och zoomningsbar 3D-motor

* Man kan bygga hus med tre våningar och terass på taket

* Alternativt väder, iaf om du lyckas hitta någon lösning så att det inte regnar in i husen.

* Man lever med simmarna genom hela livet, från bebis till pensionär. (d.v.s. bebis, barn, ungdom, vuxen, pensionär.)

* tatueringar m.m.

Snacka på!

:blink:

Redigerad av Gta_fan1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The sims kommer alrdig ut specielt inte the sims online... :)

Det där lät ganska förvirrande.... :(

The Sims kom ju ut inklusive MASSOR av expansioner (alla sög)

Thesims online kom också ut (dock inte i Sverige men det finns i bl.a. USA)

(The Sims två har samma princip som ett MMORPG har jag för mig (man skulle ju kunna kalla det för MMOS :( ) det ksotar lite pengar från ens konto varje månad.)

:blink:

*ON-Topic*

Mmm... hoppas TS2 blir bättre än ettan. Låter ju kul iaf att man kan bygga tre våningar nu och att man kan snurra med kameran. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hoppas det blir bra.

lirade The Sims + Living it up + House party, kul, men jag tröttnade efter ett tag. Sen så kostar det ju en hel del också med alla expansioner...

Skojar du? Min kompis har alla...han måste vara pank.

Off-topic....j*vla flood control

Länk till kommentar
Dela på andra sidor