Miyata_Kagi Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Varför tror alla att te.x att man kan köpa hus! Det finns femtio miljarder rykten och annat krafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Varför tror alla att te.x att man kan köpa hus! Det finns femtio miljarder rykten och annat krafs Det har ju släppts i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Varför tror alla att te.x att man kan köpa hus! Det finns femtio miljarder rykten och annat krafs Man kan köpa hus punkt slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Varför tror alla att te.x att man kan köpa hus! Det finns femtio miljarder rykten och annat krafs Hmm.....för att man tex. kan köpa hus....och snälla välj en annan färg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Hmm.....för att man tex. kan köpa hus....och snälla välj en annan färg!!! Bra komentar Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Bra komentar Funnylin Tack...det jag gillade bäst va-och snälla kan du inte välja en annan färg(Jag tror inte jag har ensammrätt!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Tack...det jag gillade bäst va-och snälla kan du inte välja en annan färg(Jag tror inte jag har ensammrätt!!!) Jag tänkte mer på: Hmm.....för att man tex. kan köpa hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag tänkte mer på: Hmm.....för att man tex. kan köpa hus. Jo jag förstod det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 GTA3 freak: varför skriver du funnylin me de tre sista bokstäverna tjocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 GTA3 freak: varför skriver du funnylin me de tre sista bokstäverna tjocka? För jag läxade upp honom när han stavade fel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 e d här spamforumet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ok, tillbaka till det den här topicen handlade om nu. Annars får vi stänga den här tråden också. Varför tror alla att te.x att man kan köpa hus! Det finns femtio miljarder rykten och annat krafs Det är klart att det sprids rykten inför att ett spel ska släppas. Ju populärare spel desto fler rykten. Det är ganska logiskt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag tycker att det e rätt spännande när man först får reda på att man kan köpa hus....men sen får man reda på igen att man inte kan köpa hus...alltså blir det mer spännande när man spelar det och man kan köpa hus tex...eller vad tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 joo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) Jag tycker att det e rätt spännande när man först får reda på att man kan köpa hus....men sen får man reda på igen att man inte kan köpa hus...alltså blir det mer spännande när man spelar det och man kan köpa hus tex...eller vad tycker ni?? Håll dig till 1 färg grabben....den här topicen kan du(Blaque)väll låsa den handlar ju inte om nått....bara massa spamm!!! Redigerad 4 november, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) bara massa spamm!!! W0RD!!!! Redigerad 4 november, 2002 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts