AE_Dave Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Spelade in en ns inspelning på 60 min men jag vet inget bra program jag kan redigera och klippa den i... har ni nåt ni kan rekommendera? (Som helst ska vara gratis ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) Sound Forge är rätt braa! *Edit*: Fick det hela om bakfoten. Trodde det handlade om ljudredigering och isåfall så är SoundForge utmärkt Redigerad 20 mars, 2004 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 SKPlayer: http://www.schroet.com/skplayer/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Gör om filmen till bitmappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 movie maker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 movie maker? skojar du eller? inte en chans att den kan öppna demo-filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 skojar du eller? inte en chans att den kan öppna demo-filer Eehhhhhhh...okej ja skojade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Sk player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 GEEKPLAY GÅR JU OCKSÅ, LIKADAN SOM SKOPLAYER, FAST GEEKPLAYER VAR FÖRST(men jävla capslock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 oj! glömde bort tråden ett tag hehe... :"> nåja tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts