klas_knas Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jag tänkte göra en mod: Delivery Mod, som går ut på att när man är i en Pony, Mule, Toyz, PanLantic, Bobcat eller Rumpo ska man kunna aktivera ett updrag med "Caps Lock" där spelaren kör till ett lager, plockar upp last och kör sedan till ett hus och lämnar det. Går det, och hur gör jag det i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 öh det kan jag när det kommer en elefant ur min röv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 öh det kan jag när det kommer en elefant ur min röv Care to explain, Iddiam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Skulle det vara roligt eller? klas_knas: Bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 öh det kan jag när det kommer en elefant ur min röv Du är boring, men det fick mig att tänka på Bruce Allmigthy "I will forgive you when a monkey come out of my ass" "What an cinsidens (stavning) becose thats happening today" Så kommer det en apa ur röven på homom Så tyst innan du får ett rätt stor rövhål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Så tyst innan du får ett rätt stor rövhål Tänk om han redan har det då.... ush... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Jag är rädd att den här blir *CLOSED* om ni inte lägger av nu och återgår tillbaka till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 kan någon hjälpa till, eller bara gå offtopic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Det går säkert att göra men det finns redan en liknande mod till GTA3. http://gtamods.com/index.php?ModID=175&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 ja du lär ha mission builder eller mission asembler för att göra det de är ganska svårt att modda main.scm filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts