Tigern Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jag har ett problem. Jag kan inte komma in på GTAsajten i skolan. Det står bara att sidan kan inte hittas. Men hemma går det alldeles utmärkt. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jag har ett problem. Jag kan inte komma in på GTAsajten i skolan. Det står bara att sidan kan inte hittas. Men hemma går det alldeles utmärkt. Vad är fel? Skolan kanske har blockat gtasajten om många är inne på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Skolan kanske har blockat gtasajten om många är inne på den? hehe, så kan det nog vara. Dom blev ganska trötta på mig OK, tack. Jag får väl försöka bärga mig tills jag kommer hem då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 www.anonymouse.com därifrån kan du någ komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 www.anonymouse.com därifrån kan du någ komma in Sidan kan inte hittas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 har ni typ 2000 på datorerna så kan du gå in på verktyg\internet alternativ\säkerhets fliken\ej tillförlitliga platser eller nått sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 har ni typ 2000 på datorerna så kan du gå in på verktyg\internet alternativ\säkerhets fliken\ej tillförlitliga platser eller nått sånt... Det spelar ju ingen roll vilken version av windows man har så länge man har IE. Men tror du verkligen att man kan ändra det så lätt i skolan, skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Har dom spärrat GTAsajten?! Vad händer om du går inte på GTAsajten UF (ett annat IP)? Är den sidan också spärrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Har dom spärrat GTAsajten?! Vad händer om du går inte på GTAsajten UF (ett annat IP)? Är den sidan också spärrad? hmm... GTAsajten UF har jag itne testat. Men www.gtasajten.com och www.gtasajten.com/forum har jag testat. Inget av dom funkade. MR Lene/ Det går inte att komma in på internet alternativ. Dom har begränsat sakerna som man själv får göra med datorerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 hmm......................................... prövat gtamods? för oss har dom inte spärrat något så en kille instalerade diablo 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 På våran skola kan vi ändra allt på Internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 På våran skola kan vi ändra allt på Internet dåligt ansvar av lärarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 på min gammla skola ficka man "abra använda program som det finns ikoner för" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 på min gammla skola ficka man "abra använda program som det finns ikoner för" Haha! så fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts