adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 måste man ladda ner en patch för att kunna spela gta2 online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 f*n va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) vad ska man gå in på om man vill starta onlinespel??? jag har bredband Redigerad 19 mars, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 (redigerad) Har inte GTA2 installerat så jag kommer inte riktigt ihåg, fast det finns väl nån options grej i GTA2-mappen, öppna den, där i fliken längst till höger tror jag det är EDIT: Hittade detta på gtasajten, läs guiden och ladda ner patchen Redigerad 20 mars, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Är det någon specell patch till den Danska vesonen? För den patchen funkarinte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Är det någon specell patch till den Danska vesonen? För den patchen funkarinte. Du behöver ingen patch för att lira online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Du behöver ingen patch för att lira online ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts