Gonarch Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Tja, Jag har klarat av film studion, the malibu, print works och jag har hamnen, cherry poppers och sunshine autos. vad ska jag göra för att få de två sista uppdragen? (tror de heter cap the collector och an old friend...) Måste jag klara av alla assets? Jag har ett P (phil cassidy) på min karta och sista assassination uppdraget...vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Har du sålt 50 "glassar" till folk på gatan med cherry poppers? Har du hoppat i en av det där båtarna på boat yard och gjort det där uppdraget? har du gått in på porrklubben och gjort av med 600 $? Du måste köpa taxi företaget och göra ett par uppdrag åt de. Det tror jag var allt faktiskt. Hoppas du fick nån hjälp för jag fick "gräva" djupt i minnet för att komma ihåg igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Tja, Jag har klarat av film studion, the malibu, print works och jag har hamnen, cherry poppers och sunshine autos. vad ska jag göra för att få de två sista uppdragen? (tror de heter cap the collector och an old friend...) Måste jag klara av alla assets? Jag har ett P (phil cassidy) på min karta och sista assassination uppdraget...vad ska jag göra? ja vad tror du? du måste ju klara allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 46% räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Har du sålt 50 "glassar" till folk på gatan med cherry poppers? Har du hoppat i en av det där båtarna på boat yard och gjort det där uppdraget? har du gått in på porrklubben och gjort av med 600 $? Du måste köpa taxi företaget och göra ett par uppdrag åt de. Det tror jag var allt faktiskt. Hoppas du fick nån hjälp för jag fick "gräva" djupt i minnet för att komma ihåg igen. Pole Position och uppdragen på taxi företaget måste man, men inte det andra.. men man måste äga alla byggnader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 46% räcker. Men jag har klarat över 46 %? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 jag har alla assets man kan ha, alla 8st. Jag har klarat alla förutom glass fabriken, hamnen och pole position, för att klara strippklubben måste man vara där i ca 6 min då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 det finns 15 assets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 det finns 15 assets men 7 av de är vanliga hyreshus där man bara kan spara. Måsta man ha alla de också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 hehe ja, självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Men jag har klarat över 46 %? hehe, han menade nog att det var Han som hade klarat 46%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 jag har alla assets man kan ha, alla 8st. Jag har klarat alla förutom glass fabriken, hamnen och pole position, för att klara strippklubben måste man vara där i ca 6 min då? ja- precis 5 min tror jag att det är- men gör bara av med 500 och gå sedan ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) ok nu fattar jag! tack så mycket! Redigerad 21 mars, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 hehe, han menade nog att det var Han som hade klarat 46%... Ne att jag fick dem två sista uppdragen när jag hade 46%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 21 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 vart ligger de två sista uppdragen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 vart ligger de två sista uppdragen då? kap the collector- printworks keepyour friens close-vercetti estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts