Scorpion Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Vet nån var man kan köpa GTA spelen helst en och en och helst orginalförpackning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 CDon.com säljer iaf GTA3 ,GTA vc , GTA DP vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 http://www.gtasajten.com/store.php?PHPSESS...0db7b572ed73f7f Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 SIBA, ONOFF, ibland har vissa mataffärer som "Ica Maxi", även också spelen, ibland kan man göra fynd. På SIBA kostade GTA3 500 kr och GTA:VC 600. Dvs de har höjt priset på spelet sen i somras på jag köpte det (GTA:VC). Däremot sålde dom på ica maxi GTA3 för 250 kr. 50 % billligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Jag undrar om han inte menar de äldre, typ GTA2. För VC och GTA3 kan väl ointe vara så svåra att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 jag har GTA1 till PC i original förpacking, köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts