BTBoresund Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Vet någon vart den där kartan finns där man kan se vart alla helicopptrar finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Politikern Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jag skulle rekomendera att titta lite på en vanlig karta och märka ut dem, de e inte så många Det finns en lite norr om gresy chooper, tvärs över gatan från sparstället i skjulet Herrgården på taket sen finns det en i VCN huset i downtown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jag skulle rekomendera att titta lite på en vanlig karta och märka ut dem, de e inte så många Det finns en lite norr om gresy chooper, tvärs över gatan från sparstället i skjulet Herrgården på taket sen finns det en i VCN huset i downtown Det är en speciel jag letar efter kommer inte i håg vad den hetter men man kan landa på vatten med den och så finns det kulspruta på den! Jag spelar på x box nu så jag kan inte spawna den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Det är en speciel jag letar efter kommer inte i håg vad den hetter men man kan landa på vatten med den och så finns det kulspruta på den! Jag spelar på x box nu så jag kan inte spawna den! Den finns bak sidan av Tommys hus när du har tagit 80 HP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) Den finns bak sidan av Tommys hus när du har tagit 80 HP. men påden finns det ju ingen kulspruta Det finns ingen helicopter som kan landa på vatten och har kulspruta Redigerad 19 mars, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Sea Sparrow kan väl inte skjuta alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Sea Sparrow kan väl inte skjuta alls? Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) Här ska det finna en helicopterkarta helicopterkarta EDIT: det vart lite fel här finns den Helicopterkarta Redigerad 19 mars, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) De kan den ju för f'n visst. Sea Sparrow alltså EDIT Och adde_as, jag menar inte helikoptern där uppe i taket. Redigerad 19 mars, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Sea Sparrow går att skjuta med!! Tack adde_as! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 De kan den ju för f'n visst. Sea Sparrow alltså EDIT Och adde_as, jag menar inte helikoptern där uppe i taket. man kan iallafall inten skjuta med den på Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Men du kanske menar vanliga Sparrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) Men du kanske menar vanliga Sparrow om du menar helicoptern som står bakom Vercettis mansion när man fått 80hp så- nej det finns ingen kulspruta på den helicoptern bara skoja Redigerad 19 mars, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 om du menar helicoptern som står bakom Vercettis mansion när man fått 80hp så- nej det finns ingen kulspruta på den helicoptern Det finns det visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) Det finns det visst... nu ngår jag å testar Hehe :"> f*n nu skäms jag :"> Redigerad 19 mars, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 nu ngår jag å testar Gör det, för det FINNS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Och glöm inte att testa alla knappar när du kör helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 nu ngår jag å testar Hehe :"> f*n nu skäms jag :"> Hehe f*n :"> nu skäms jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Hehe f*n :"> nu skäms jag :"> Skjut på "space" om du har dator.. på PS2 har jag ingen aning.. testa allt förutom å hoppa ur knappen =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Skjut på "space" om du har dator.. på PS2 har jag ingen aning.. testa allt förutom å hoppa ur knappen =P har ps2 men märkte att man kunde det på R1 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts