Miyata_Kagi Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Har nån av er SPELAT gtavicecity? Jag bara undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Har nån av er SPELAT gtavicecity? Jag bara undrar. nej. det har inte kommit ut än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 ganska dum fråga...och varför undrar du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miyata_Kagi Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Nä, men jag menar om nån kanske har fixat det bränt eller nåt nånstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Nä, men jag menar om nån kanske har fixat det bränt eller nåt nånstans! Bränt spel.....vafan.....respect is everything Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag har hört att alla gangstrar i va har programerats om i Europa- verisionen och det verkar som dom blivit laglydliga & gängen upplösts så nu vet jag inte om jag ska köpa den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag har hört att alla gangstrar i va har programerats om i Europa- verisionen och det verkar som dom blivit laglydliga & gängen upplösts så nu vet jag inte om jag ska köpa den.. Ja säkert! Så skulle det inte finns andra brottslingar i VC? Töntigt falskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ja säkert! Så skulle det inte finns andra brottslingar i VC? Töntigt falskt! Samma spel samma skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Samma spel samma skit Det ordspråket har jag inte hört förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Det var nytt det är bara att börja använda det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Det var nytt det är bara att börja använda det He he! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ne he rå! Ja på R*har dom sängt åldersgränsen och satt en lightverision så mindre ungar kommer att kunna spela. Och den 18 årsgräns som en gång fanns finns inte i europa mer. Man får se i starten att Tommy biktar sig bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Ne he rå! Ja på R*har dom sängt åldersgränsen och satt en lightverision så mindre ungar kommer att kunna spela. Och den 18 årsgräns som en gång fanns finns inte i europa mer. Man får se i starten att Tommy biktar sig bland annat. Ha ha! Var har du hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Säkert hos Pastor Richards isf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Säkert hos Pastor Richards isf.... He he! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 På R*s hemsida. Och pastor richard har blivit gangster ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 står inget om det på r*'s hemsida! sluta hitta på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 På R*s hemsida. Och pastor richard har blivit gangster ju! din jävla fjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Var inte så lättlurade och inga fula nedkrängkningar jag ville bara fiffa upp stämningen lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Addict Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Var inte så lättlurade och inga fula nedkrängkningar jag ville bara fiffa upp stämningen lite! Hur tycker du det livar upp stämningen genom att sprida massa rykten som är falska och som ändå bara gör folk förbannade? och du skall nog ta ett par extra klasser i grammatik också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts