Xemtoth Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 kan nån visa en screenshot på en av Tommy Vercettis gang members? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/scheine.PNG Här har du dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 hehe, varför ville du se dom? hade det inte varit enklare att titta på dem själv i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Han har inte VC. Därför så gör han en massa topicar om sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Han har inte VC. Därför så gör han en massa topicar om sånt här. Jag ville bara se hur dem såg ut! Och jag har snart VC @ Zear0x, tack! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jag ville bara se hur dem såg ut! Och jag har snart VC Varför den där smilien? Har jag gjort nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Varför den där smilien? Har jag gjort nåt? Du gör alltid något dumt eller säger något taskigt, så ....JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Onödig topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Onödig topic? Nu är den det ja, jag har fått min fråga besvarad + en bild, så denna kan gärna stängas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts